Управління виконавчої дирекції Фонду в Хмельницькій області
Головна » Анонси та новини » Новини

Роботодавцям рекомендовано подавати заяви на оплату лікарняних і звіти дистанційно

24.03.2020

З метою протидії поширенню COVID-19, рекомендуємо страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі до відділень управління  виконавчої дирекції Фонду в Хмельницькій області заяв-розрахунків, на підставі яких Фонд соціального страхування України здійснює фінансування матеріального забезпечення.

Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді була впроваджена з 01 жовтня 2018 року, також у електронному вигляді роботодавці мають можливість подати щоквартальний звіт по заборгованості страхувальника зі сплати страхових коштів.

Для подання до Фонду соціального страхування України електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мали укласти відповідний договір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.

Нагадаємо, фінансування матеріального забезпечення, у тому числі допомоги по тимчасовій втраті працездатності (оплата за лікарняними) та допомоги по вагітності та пологах, здійснюється Фондом соціального страхування України на підставі прийнятої від роботодавця заяви-розрахунку.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України