Управління виконавчої дирекції Фонду в Хмельницькій області
Головна » Анонси та новини » Новини

Відбулася семінар-нарада за підсумками роботи управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області за І квартал 2018 року

04.06.2018

 

 

 

30-31 травня проведено семінар-нараду з начальниками відділів, заступниками начальників відділів, завідувачами секторів апарату управління та начальниками відділень управління виконавчої дирекції Фонду в Хмельницькій області по підведенню підсумків діяльності управління за І квартал 2018 року.

Начальник управління виконавчої дирекції Фонду Кіндзерський С.А., який відкрив нараду, зосередив увагу присутніх на виконанні завдань та функцій визначених Законом України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування»: надання матеріального забезпечення застрахованим особам; організації роботи з реабілітаційного лікування застрахованих осіб та (членів їх сімей); фінансування страхових виплат потерпілим на виробництві (членам їх сімей), витрат на медичну та соціальну допомогу вказаних категорій; профілактики виробничого травматизму; проведення семінарів та навчань зі страхувальниками; висвітлення діяльності управління Фонду через друковані засоби інформації, інтернет видання, сайти інших установ, суб-портал управління.

Начальник управління також звернув увагу присутніх на проведенні в Україні першого етапу VІ Всеукраїнської спартакіади «Сила духу» та організацію в м.Хмельницькому (26 червня) відбіркових обласних змагань.

Перший заступник начальника управління Ломако Н.С. доповіла про показники діяльності управління за І квартал 2018 року. Протягом звітного кварталу витрати управління склали 99 млн. 946 тис. грн., в тому числі 92 млн. 965 тис. грн. – на статутні напрямки діяльності (72 млн. 570 тис. – на матеріальне забезпечення та соціальні послуги, 18 млн. 476 тис. грн. – на страхові виплати, 1 млн. 919 тис. грн. - на страхові витрати на медичну та соціальну допомогу). Опрацьовано 6900 заяв-розрахунків на фінансування матеріального забезпечення, наданих страхувальниками, оплачено 29584 листків непрацездатності. Впроваджено в дію Порядок відшкодування витрат за надані соціальні послуги з лікування застрахованих осіб та (членів їх сімей) після перенесених захворювань і травм у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затверджений постановою Правління Фонду від 13.07.2017 № 39. Протягом звітного кварталу відповідні трьохсторонні договори заключили з 97 застрахованими особами. Страхові виплати здійснювалися 3603 потерпілим на виробництві та 289 (членам їх сімей). В результаті перерахунків, здійснених протягом І кварталу 2018 року розмір страхових виплат потерпілих на виробництві та (членів їх сімей) зросли на 41%.

Про надання медико-соціальних послуг доповів начальник відділу медичних та соціальних послуг управління Чинник Ю.Д., який зазначив, що за підсумками роботи І кварталу 2018 року відшкодовано витрат на медичну та соціальну допомогу 411 потерпілим на суму 1919,4 тис. гривень, витрати на одного потерпілого склали 4,7 тис. гривень.

Разом з тим, за звітний період на санаторно-курортне лікування отримали допомогу 2 чол. у розмірі 27,1 тис. грн., на технічні та інші засоби реабілітації (протезно-ортопедичні вироби) теж 2 потерпілих на суму - 16,109 тис. грн., на лікарські засоби та вироби медичного призначення - 47 потерпілих з відшкодуванням коштів на загальну суму 129,9 тис. грн.

Чинник Ю.Д. повідомив, що у I-му кварталі 2018 року 97 застрахованих особи пройшли курс реабілітаційного лікування після перенесених захворювань у 16 санаторно-курортних закладах держави, загальні витрати Фонду склали 1269,7 тис. грн.

Начальник відділу страхових виплат та матеріального забезпечення управління Даньковська Н.П. проінформувала, що за І квартал 2018 року за даними зворотного боку заяв-розрахунків, поданими страхувальниками, всі витрати склали 71,7 млн. грн., в тому числі: - по тимчасовій непрацездатності – 50,32 млн. грн. по 29584 листках непрацездатності за 284368 днів. Середньоденний розмір такої допомоги склав 176,98 грн.; - по вагітності та пологах – 21,38 млн. грн. по 1417 листках непрацездатності за 137036 дні. Середньоденний розмір допомоги становив 156,02 грн.; - на поховання – 303,4 тис. грн. по 74  випадках. Загалом по управлінню виконавчої дирекції Фонду кількість листків для оплати тимчасової непрацездатності відповідно  аналогічного періоду 2017 року збільшилось на 11398. При цьому сума допомоги також збільшилась на 15,73 млн. грн. Причиною цього стало зростання з 1 січня 2018 року мінімальної заробітної плати до 3723 гривні.

Витрати по вагітності та пологах за І квартал 2018 року відносно аналогічного періоду минулого року збільшились на 5,77 млн. грн. також за рахунок зростання мінімальної заробітної плати.

У відповідності зі ст. 28 Закону України від 23.09.1999 № 1105-XIV «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та на підставі постанови правління Фонду соціального страхування України від 08.02.2017 № 17 з 4 квітня 2017 року допомога на поховання застрахованої особи або особи, яка перебувала на її утриманні, надається в розмірі 4100 грн. (раніше з 01.01.2012 - 2200 грн.). Відповідно, розмір виплат допомоги на поховання за І квартал 2018 року відносно І кварталу 2017 року також збільшився в цілому на 134,0 тис. гривень.

З метою контролю за своєчасним наданням матеріального забезпечення та недопущення необґрунтованих витрат, працівниками відділень управління виконавчої дирекції Фонду в Хмельницькій області здійснюються наступні заходи: - постійний та системний аналіз стану витрат за видами допомоги; - моніторинг заяв-розрахунків в частині термінів проходження листків непрацездатності, виявлення та встановлення причин дублювання листків непрацездатності; - проведення навчальних семінарів зі спеціалістами та страховим активом області з питань роботи комісій із соціального страхування підприємств, установ, організацій, порядку призначення, нарахування та виплати матеріального забезпечення застрахованим особам за рахунок коштів Фонду.

Начальник відділу - головний страховий експерт з охорони праці відділу з профілактики страхових випадків Литвицький М.П. зупинився на питаннях профілактики виробничого травматизму та запобігання професійним захворюванням.

Впродовж І кварталу 2018 року сталося 36 нещасних випадків, в результаті яких травмовано 37 осіб, з них 8 зі смертельним наслідком, сталося 2 групових нещасних випадки. За результатами проведених розслідувань нещасних випадків складено 21 акт за формою Н-1 про нещасні випадки, що пов’язані з виробництвом, з них 1 зі смертельним наслідком, 7 нещасних випадків не пов’язані з виробництвом.

У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року травматизм зменшився на 16 осіб (з 37 до 21), кількість смертельно травмованих осіб зменшилась на 3 особи (з 4 до 1). Найбільше потерпілих зареєстровано в Хмельницькому міському, Старокостян­тинівському, Кам’янець-Подільському, Теофіпольському відділеннях управління.

Відповідно до аналізу виробничого травматизму причинами, що призвели до настання нещасних випадків є невиконання вимог інструкції з охорони праці - 28,5 %, особиста необережність потерпілого - 23,8 %, порушення правил безпеки руху - 19 %, невиконання посадових обов’язків - 14,2 %.

З метою здійснення заходів, спрямованих на запобігання нещасним випадкам, усуненню загрози здоров’ю працівників, викликаної умовами праці, у І кварталі 2018 року фахівцями Фонду в області взято участь у проведенні 21 семінару, 59 нарад, 2 конкурсів. З метою надання роботодавцям постійної допомоги у вирішенні питань збереження здоров’я людини та забезпечення безпеки праці протягом кварталу страховими експертами з охорони праці надано 119 консультацій з питань охорони праці та страхування від нещасних випадків на виробництві. Прийнято участь у роботі 209 комісій по перевірці знань з охорони праці працівників підприємств, установ, організацій області.

Страховими експертами з охорони праці відділень виконавчої дирекції Фонду надано допомогу та прийнято участь у розробленні 98 нормативних актів про охорону праці, прийнято участь у роботі 37 комісій з питань охорони праці підприємств.

Також учасників семінар-наради про свій напрямок роботи ознайомив начальник відділу фінансового контролю та аудиту управління Мельник Ю.Я. Він зазначив, що впродовж І кварталу 2018 року працівниками управління проведено 67 перевірок страхувальників. Сума неправомірних витрат та  штрафних санкцій за результатами перевірок в загальному по управлінню склала 142,6 тис. грн. На сьогодні вся сума вищезазначених коштів відшкодована страхувальниками.

Крім того, попереджено неправомірні витрати на матеріальне забезпечення застрахованих осіб за рахунок коштів Фонду в сумі 25,0 тис. грн.

Акцентовано увагу на продовженні протягом 2 кварталу 2018 року роботи працівниками управління щодо попередження неправомірних витрат на етапі прийому та опрацювання заяв-розрахунків на фінансування матеріального забезпечення для застрахованих осіб, які подаються страхувальниками.

Заступник начальника відділу фінансового контролю та аудиту - завідувач сектору експертизи тимчасової непрацездатності Жилюк С. П. звернув увагу присутніх на те, що за І квартал 2018 року середній показник тимчасової непрацездатності по області становить 102 дні на 100 працюючих. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року відмічається зниження на 2 дні.

За І квартал 2018 року фахівцями сектору експертизи тимчасової непрацездатності відділу фінансового контролю та аудиту проведено 38 позапланових перевірок у лікувально-профілактичних закладах охорони здоров’я. Всього було перевірено 285 листків непрацездатності. У 36 випадках було виявлено порушення порядку видачі листків непрацездатності.

Загальна сума відшкодованих коштів бюджету Фонду за І квартал 2018 становить 10 510 грн.

Спеціалісти сектору експертизи тимчасової непрацездатності у І кварталі 2018 року 20 разів брали участь у засіданні комісій МСЕК. У закладах охорони здоров’я було проведено 6 семінарів та лекцій з питань порядку оформлення та видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність.

Окремо на нараді були розглянуті питання щодо:

- проведення позапланових перевірок страхувальників. Організація первинного контролю за використанням коштів Фонду;

- зниження рівня захворюваності - як засіб економії коштів Фонду;

- практичне застосування Порядку здійснення адміністративно-господарських витрат в умовах централізації видатків;

- питання укладення договорів, їх виконання та інші питання, що пов’язані із правовим забезпеченням діяльності відділень управління;

- актуальні питання експлуатації інформаційних систем Фонду, використання мережі Інтернет та електронної пошти;

- організація роботи з документами в апараті та відділеннях управління, висвітлення діяльності управління Фонду у ЗМІ. Виконання Законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян».

Під час семінар-наради було заслухано всіх начальників відділень управління Фонду по вищезазначеним питанням. За результатами дводенної наради дано ряд доручень та ще раз наголошено на неухильному виконанні листів і наказів управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Хмельницькій області.

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України