З 01 січня
2023 року Фонд соціального страхування
України передав свої завдання та функції до Пенсійного фонду – відтепер саме ПФУ є уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного соціального
страхування. ФССУ перебуває
в процесі припинення.
Куди та як роботодавці
мають подавати заяви-розрахунки для отримання фінансування за лікарняними своїх працівників?
● Починаючи
з 01 січня, органом, який відповідає за прийняття заяв-розрахунків і фінансування лікарняних і декретних допомог, є Пенсійний фонд України.
● Тож усі заяви-розрахунки незалежно від виду допомог, які вони містять, відтепер необхідно подавати до ПФУ.
● Заяви, які
містять у собі листки непрацездатності, сформовані до
01 січня 2023 року, також подаються до Пенсійного фонду.
● За інформацією
ПФУ, подати заяву-розрахунок страхувальники
можуть двома способами:
– в електронному
вигляді через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України;
– на паперових
носіях до будь-якого сервісного центру ПФУ.
● Для подання
заяв-розрахунків в електронному
вигляді роботодавцям не потрібно укладати з Пенсійним фондом України договір про визнання КЕП.
● Форма заяви-розрахунку
наразі не змінилась.
● Звертаємо
увагу! Для отримання компетентних консультацій і страхувальники, і застраховані
особи мають звертатись до Пенсійного фонду України.
● Нагадаємо,
реорганізація системи соціального страхування проходить
на виконання Закону України
від 21.09.2022 №2620 та постанов Кабінету
Міністрів України від 15.11.2022 №1289 та від
02.12.2022 №1350.