З метою протидії поширенню коронавірусної
інфекції та вжиття заходів щодо упередження розповсюдження COVID-19 управління виконавчої
дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області наполегливо
рекомендує страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу
дистанційній формі подачі документів до Фонду.
Охоплення
електронним документообігом по заявах-розрахунках, на підставі яких управління
виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області
здійснює фінансування матеріального забезпечення, у жовтні 2020 року сягає
понад 75%.
Для
подання до Фонду соціального страхування електронних документів, зокрема,
заяв-розрахунків на виплату допомог працівникам, страхувальники (роботодавці)
мають укласти із відділенням робочого органу виконавчої дирекції ФССУ у
Львівській області відповідний договір. Клієнтське спеціалізоване програмне
забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець
обирає самостійно.
Дія
договору поширюється на заяву-розрахунок та повідомлення про виплату
коштів застрахованим особам.
Подання
електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових
носіях. У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням
електронного цифрового підпису, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими
застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі
виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.