Управління виконавчої дирекції Фонду у Львівській області
Головна » Діяльність управління » Надання матеріального забезпечення та страхових виплат

Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області інформує про подання електронних заяв-розрахунків для надання матеріального забезпечення застрахованим особам

12.11.2020

З метою протидії поширенню коронавірусної інфекції та вжиття заходів щодо упередження розповсюдження COVID-19 управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області наполегливо рекомендує страхувальникам (роботодавцям) на час карантину надавати перевагу дистанційній формі подачі документів до Фонду.

Охоплення електронним документообігом по заявах-розрахунках, на підставі яких управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Львівській області здійснює фінансування матеріального забезпечення, у жовтні 2020 року  сягає  понад 75%.

Для подання до Фонду соціального страхування електронних документів, зокрема, заяв-розрахунків на виплату допомог працівникам, страхувальники (роботодавці) мають укласти із відділенням робочого органу виконавчої дирекції ФССУ у Львівській області відповідний договір. Клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення для створення та подання електронних документів роботодавець обирає самостійно.

Дія договору поширюється на заяву-розрахунок та повідомлення про виплату коштів застрахованим особам.

Подання електронних документів надає страхувальнику право не подавати їх на паперових носіях. У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису, роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України