Головна » Запитання - відповіді » Взаємодія зі страхувальниками

Чим регламентується проведення перевірок страхувальників, оскарження рішень за результатами перевірок?

01.03.2018

На даний час робочі органи виконавчої дирекції Фонду та їх відділення здійснюють перевірку страхувальників щодо використання страхових коштів Фонду відповідно до Інструкції про порядок проведення перевірок страхувальників по коштах Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, прийняття рішень за їх результатами та процедуру оскарження, затвердженої постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 22.12.2010 № 29 (далі – Інструкція № 29), на підставі пункту 9 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 № 1105 (далі – Закон № 1105).

Разом з тим, звертаємо увагу, що діючою редакцією Закону № 1105 змінено порядок оскарження рішень робочих органів виконавчої дирекції Фонду, прийнятих за результатами перевірок страхувальників, передбачений Інструкцією № 29.

Відповідно до частини третьої статті 17 Закону № 1105 спори щодо розміру шкоди та прав на її відшкодування, накладення штрафів та з інших питань вирішуються в судовому порядку. За бажанням заінтересована особа може звернутися з питань вирішення спору до спеціальної комісії Фонду. До складу цієї комісії на громадських і паритетних засадах входять представники держави, застрахованих осіб і страхувальників.

Такі самі комісії, на тих самих засадах створюються при робочих органах Фонду із залученням представників місцевих органів виконавчої влади, застрахованих осіб і страхувальників.

Положення про діяльність цих комісій затверджується правлінням Фонду.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України