Головна » Прес-центр » Новини

Відбулася селекторна нарада керівного складу виконавчої дирекції Фонду та начальників управлінь виконавчої дирекції Фонду в областях і місті Києві

06.03.2018

5 березня під головуванням директора виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України Євгена Баженкова відбулася селекторна нарада керівного складу виконавчої дирекції Фонду та начальників управлінь виконавчої дирекції Фонду в областях і місті Києві.

На нараді розглянуто питання статутної діяльності Фонду, визначено пріоритетні завдання та обговорено проблемні питання в роботі Фонду.

Зокрема, директор Є. Баженков проінформував, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1053 «Про перерахування розміру страхових виплат потерпілим від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, та членам їх сімей» Фонд має в квітні здійснити перерахунок страхових виплат потерпілим на виробництві та членам їх сімей на 20 %, при цьому для потерпілих, у яких після проведеного перерахування розмір щомісячної виплати в перерахунку на 100 % втрати працездатності складатиме менше мінімальної заробітної плати, має встановлюватись новий розмір щомісячної страхової виплати з урахуванням відсотку втрати працездатності та розміру мінімальної заробітної плати 3200 грн.

З 1 березня 2018 року призупинено всі перевірки використання коштів Фонду страхувальниками, окрім позапланових, які здійснюються за погодженням виконавчої дирекції Фонду за результатами моніторингу заяв-розрахунків (за винятком випадків зняття страхувальників з обліку, перевірки за бажанням страхувальника, за рішеннями судових органів).

Виконавча дирекція Фонду має на меті запровадити нові форми заяви-розрахунку, яку надає страхувальник для проведення фінансування матеріального забезпечення, пропонується створити єдиний документ, яким визначатиметься порядок фінансування страхувальників для проведення виплат застрахованим особам за рахунок коштів Фонду.

Надано доручення керівникам управлінь 11 областей, де Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності було впроваджено пілотний проект Єдиного реєстру листків непрацездатності, забезпечити проведення перевірки встановленого програмного продукту в закладах охорони здоров’я, робочих органах виконавчої дирекції Фонду та технічного стану баз даних. За результатами цієї роботи необхідно надати пропозиції щодо можливості обміну інформацією між закладами охорони здоров’я та Фондом, а також стосовно доцільності використання зазначеного Реєстру, достовірності внесених до нього даних та його подальшого впровадження.

Директор виконавчої дирекції Фонду Євген Баженков акцентував, що з 1 січня 2018 року вступив в силу новий Порядок відшкодування витрат за надані соціальні послуги з лікування застрахованих осіб та членів їх сімей після перенесених захворювань і травм у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів за рахунок коштів Фонду, відповідно до якого впроваджується адресне забезпечення медичною реабілітацією.

Керівникам управлінь виконавчої дирекції Фонду в областях та місті Києві потрібно покращити роботу щодо забезпечення реабілітаційним лікуванням застрахованих осіб та членів їх сімей. Зокрема, потрібно співпрацювати з кожним закладом охорони здоров’я та головними лікарями і, по можливості, брати участь у засіданнях лікарсько-консультативних комісій.

Також розглянуто та надано доручення з інших питань статутної діяльності виконавчої дирекції Фонду та її робочих органів.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України