Головна » Діяльність Фонду » Статистичні дані

Інформація про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до робочих органів виконавчої дирекції Фонду, за І квартал 2018 року

20.04.2018

У виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду) та її робочих органах налагоджена і функціонує система роботи із зверненнями громадян, яка визначає порядок роботи з пропозиціями, заявами та скаргами у робочих органах виконавчої дирекції Фонду.

За І квартал 2018 року до робочих органів виконавчої дирекції Фонду звернулося письмово та на особистий прийом 7071 громадянин.

За результатами розгляду:

- задоволено - 3440 (48,6%) звернень;

- роз’яснено - 3529 (50%) звернень;

- знаходиться в стадії розгляду - 74 (1%) звернень;

- відмовлено у задоволенні - 28 (0,4%) звернень.

Найбільша кількість звернень надійшла до управління виконавчої дирекції Фонду у: Львівській області – 1300; Тернопільській області – 618; Київській області – 605; Житомирській області – 495; Волинській області – 462; Миколаївській області – 384; м. Київ – 370.

Основними питаннями, з якими звертались громадяни, є:

- призначення і перерахування страхових виплат - 1112;

- виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 133;

- виплати по листкам непрацездатності, допомога по вагітності та пологам, допомога на поховання - 2250;

- медичне обслуговування - 726;

- забезпечення автомобілями - 148;

- лікування в санаторно-курортних закладах - 1121;

- заповнення бланка листка непрацездатності - 297;

- перевірки листків непрацездатності - 266;

- подяки працівникам Фонду - 45;

- скарги на дії працівників Фонду - 19.

За характером основних порушених питань у пропозиціях, заявах і скаргах громадян, що надійшли до робочих органів виконавчої дирекції Фонду (6117), це проблеми:

- призначення і перерахування страхових виплат – 18,2% (Львівська - 142, Київська – 127, м. Київ - 114);

- виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 2,2% (Донецька – 49, Тернопільська – 15, Полтавська - 13);

- виплати по листкам непрацездатності, допомога по вагітності та пологам, допомога на поховання - 36,8% (Львівська - 411, Житомирська - 400, Тернопільська - 196);

- медичне обслуговування – 11,9% (Львівська - 156, Київська – 88, Одеська - 72); 

- забезпечення автомобілями – 2,4% (Львівська – 32, Київська – 22, Донецька - 17);

- лікування в санаторно-курортних закладах – 18,3% (Львівська – 186, Тернопільська – 173, Закарпатська – 78);

- заповнення бланка листка непрацездатності – 4,8% (Львівська – 91, Тернопільська – 59, Миколаївська – 33);

- перевірки листків непрацездатності – 4,3 % (Закарпатська – 102, Львівська – 64, Волинська – 30).

За звітний період керівниками робочих органів виконавчої дирекції Фонду з виїздом за місцем постійного проживання було прийнято 364 громадянина (Донецька – 172, Одеська – 57, Тернопільська – 51).

У той же час слід зазначити, що з боку заявників мають місце нарікання на відсутність належного реагування, неуважного та грубого ставлення з боку деяких працівників робочих органів виконавчої дирекції Фонду. За І квартал 2018 року таких звернень було 19, а саме: Дніпропетровська область – 5; Луганська область – 1; Львівська область – 1; Миколаївська область – 1; Полтавська область -1; Сумська область - 1; Харківська область – 5; Черкаська область – 2; м. Київ – 2.

До робочих органів виконавчої дирекції Фонду за звітний період 2018 року надійшло 42 повторних та 8 колективних звернень.

З метою забезпечення широкої гласності під час розгляду письмових звернень громадян, узагальнення результатів їх аналізу та поширення позитивного досвіду організації роботи із зверненнями громадян у звітному періоді проведено 43 наради та семінари з питань практичного застосування Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Найбільша увага таким методам роботи приділяється у: Одеській області - (12 засідань); м. Києві - (8 засідань); Донецькій область – (7 засідань); Миколаївській області – (7 засідань); Дніпропетровській області - (3 засідання).

Як відомо, головним завданням соціального страхування є проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, відновлення здоров’я та працездатності громадян. З метою більш широкого інформування населення транслюються виступи керівників регіональних управлінь виконавчої дирекції Фонду на телебаченні і даються їх репортажі у друкованих засобах масової інформації. Найбільше виступів у ЗМІ проведено у: Одеській області - 32, Донецькій області - 15, Дніпропетровській області - 8, Львівській області – 6, Тернопільській області - 5.

Разом з тим, у Вінницькій, Волинській, Житомирській, Закарпатській, Запорізькій, Івано-Франківській, Київській, Кіровоградській, Луганській, Полтавській, Харківській, Херсонській, Чернігівській областях та м. Києві не було жодного виступу у ЗМІ.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України