Головна » Діяльність Фонду » Статистичні дані

Інформація про роботу телефону "Гаряча лінія" Фонду соціального страхування України за І квартал 2018 року

20.04.2018

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу виконавчої дирекції Фонду від 11.08.2017 № 11-ос «Про організацію роботи телефону «Гаряча лінія» Фонду соціального страхування України» (із змінами), у виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду), налагоджена робота і функціонує телефон «Гарячої лінії» Фонду соціального страхування України.

У І кварталі 2018 року на телефон «Гаряча лінія» Фонду звернулось 3060 осіб, що на 680 (28,57%) звернень більше порівняно з отриманням телефонних дзвінків у ІV кварталі 2017 року.

Найбільша кількість звернень на телефон «Гаряча лінія» надійшла від застрахованих осіб, які проживають у місті Києві, – 967, Дніпропетровській області – 355 та Донецькій області – 180.

Основними питаннями, з якими звертались громадяни, були:

- затримка виплат по листкам непрацездатності – 1072;

- загальні питання (в тому числі місцезнаходження та телефони робочих органів виконавчої дирекції Фонду) – 558;

- нарахування по листкам непрацездатності – 557;

- оформлення листка непрацездатності (в тому числі відсутність бланків, оформлення лікарями першої сторінки бланку, подання заяв-розрахунків роботодавцями до робочих органів) – 396;

- затримка страхових виплат, які виплачуються внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань – 211;

- медико-соціальні послуги – 171.

Збільшилась кількість звернень за І квартал 2018 року у порівнянні із ІV кварталом 2017 року майже у всіх областях, найбільше з яких: м. Київ – на 210 звернень; Дніпропетровська область – на 68 звернень; Запорізька область – на 67 звернень.

Зменшилась кількість звернень за І квартал 2018 року у порівнянні із ІV кварталом 2017 року у трьох областях: Волинська область – на 1 звернення; Луганська область – на 1 звернення; Вінницька область – на 6 звернень.

За характером основних звернень застрахованих осіб, що надійшли на телефон «Гарячої лінії» Фонду (2965), це:

- затримка виплат по листкам непрацездатності – 39,2% (м. Київ – 297, Дніпропетровська область – 137, Київська область – 72);

- загальні питання – 18,8% (м. Київ – 221, Дніпропетровська область – 51, Харківська область – 28,);

- нарахування по листкам непрацездатності – 18,8% (м. Київ – 211, Дніпропетровська область – 63, Харківська - 29);

- оформлення листка непрацездатності – 13,4% (м. Київ – 167, Дніпропетровська область – 37, Харківська область – 27);

- затримка регресних виплат – 7,1% (Донецька область – 35, Дніпропетровська область – 31, м. Київ – 20);

- медико-соціальні послуги – 5,8% (м. Київ – 29, Дніпропетровська область – 27, Харківська область – 14).

Як свідчать результати проведеного аналізу, порівняно із ІV кварталом 2017 року зменшилась кількість звернень стосовно:

- нарахування по листкам непрацездатності – на 60 звернень;

- допомоги на поховання – на 7 звернень.

Разом з тим, порівняно із ІV кварталом 2017 року відбулось збільшення кількості звернень стосовно:

- затримки виплат по листкам непрацездатності – на 459 звернень;

- оформлення листка непрацездатності – на 175 звернень;

- медико-соціальних послуг – на 43 звернення.

За звітний період на телефон «Гаряча лінія» Фонду надійшло 23 скарги на дії працівників робочих органів виконавчої дирекції України (що на 4 скарги менше, ніж у ІV кварталі 2017 року).

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України