Головна » Діяльність Фонду » Статистичні дані

Інформація про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до робочих органів виконавчої дирекції Фонду, за 9 місяців 2018 року

24.10.2018

У виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду) та її робочих органах налагоджена і функціонує система роботи із зверненнями громадян, яка визначає порядок роботи з пропозиціями, заявами та скаргами у робочих органах виконавчої дирекції Фонду.

За 9 місяців 2018 року до робочих органів виконавчої дирекції Фонду звернулося письмово та на особистий прийом 23581 громадянин.

За результатами розгляду:

- задоволено - 11781 (50%) звернень;

- роз’яснено - 11502 (48,8%) звернень;

- знаходиться в стадії розгляду - 194 (0,8%) звернень;

- відмовлено у задоволенні - 104 (0,4%) звернень.

Найбільша кількість звернень надійшла до управління виконавчої дирекції Фонду у: Львівській області – 4505; Волинській області – 2511; Київській області – 1975; Житомирській області – 1594; Тернопільській області – 1568; Харківській області – 1336; Донецькій області – 1042.

Основними питаннями, з якими звертались громадяни, є:

- призначення і перерахування страхових виплат - 3433;

- виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 537;

- виплати по листкам непрацездатності, допомога по вагітності та пологам, допомога на поховання - 7123;

- медичне обслуговування - 2642;

- забезпечення автомобілями - 380;

- лікування в санаторно-курортних закладах - 4467;

- заповнення бланка листка непрацездатності - 818;

- перевірки листків непрацездатності - 1208;

- подяки працівникам Фонду - 181;

- скарги на дії працівників Фонду - 37.

За характером основних порушених питань у пропозиціях, заявах і скаргах громадян, що надійшли до робочих органів виконавчої дирекції Фонду (20826), це проблеми:

- призначення і перерахування страхових виплат – 16,5% (Волинська - 449, Львівська – 431, Київська - 291);

- виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 2,6% (Донецька – 189, м. Київ – 62, Львівська - 61);

- виплати по листкам непрацездатності, допомога по вагітності та пологам, допомога на поховання - 34,2% (Львівська - 1303, Житомирська - 1032, Волинська - 831);

- медичне обслуговування – 12,7% (Львівська - 541, Одеська – 292, Харківська - 288);

- забезпечення автомобілями – 1,8% (Житомирська – 45, Львівська – 45, Київська - 37);

- лікування в санаторно-курортних закладах – 21,4% (Львівська – 1228, Волинська – 368, Тернопільська – 323);

- заповнення бланка листка непрацездатності – 3,9% (Львівська – 207, Тернопільська – 118, Житомирська –67);

- перевірки листків непрацездатності – 5,8% (Закарпатська – 250, Тернопільська – 222, Волинська – 210).

За звітний період керівниками робочих органів виконавчої дирекції Фонду з виїздом за місцем постійного проживання було прийнято 857 громадян (Донецька – 338, Тернопільська – 131, Одеська – 128).

У той же час слід зазначити, що з боку заявників мають місце нарікання на відсутність належного реагування, неуважного та грубого ставлення з боку деяких працівників робочих органів виконавчої дирекції Фонду. За 9 місяців 2018 року таких звернень було 37, а саме: Дніпропетровська область – 10; Луганська область – 4; Львівська область – 4; Миколаївська область – 1; Полтавська область – 6; Сумська область – 1; Харківська область – 6; Черкаська область – 2; м. Київ – 3.

До робочих органів виконавчої дирекції Фонду за звітний період 2018 року надійшло 114 повторних та 14 колективних звернень.

З метою забезпечення широкої гласності під час розгляду письмових звернень громадян, узагальнення результатів їх аналізу та поширення позитивного досвіду організації роботи із зверненнями громадян у звітному періоді проведено 162 наради та семінари з питань практичного застосування Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Найбільша увага таким методам роботи приділяється у: Донецькій області - 56 засідань; Харківській області - 24 засідання; Одеській області – 21 засідання; Миколаївській області - 19 засідань; м. Києві – 15 засідань.

Як відомо, головним завданням соціального страхування є проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, відновлення здоров’я та працездатності громадян. З метою більш широкого інформування населення транслюються виступи керівників регіональних управлінь виконавчої дирекції Фонду на телебаченні і даються їх репортажі у друкованих засобах масової інформації. Найбільше виступів у ЗМІ проведено у: Донецькій області – 164; Одеській області – 89; Харківській області – 24; Львівській області -18; Тернопільській області – 11.

Разом з тим, у Вінницькій, Волинській, Житомирській, Запорізькій, Івано-Франківській, Київській, Кіровоградській, Луганській, Полтавській, Херсонській, Чернігівській областях та м. Києві не було жодного виступу у ЗМІ.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України