Головна » Діяльність Фонду » Статистичні дані

Інформація про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до робочих органів виконавчої дирекції Фонду, за 2018 рік

20.03.2019

У виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду) та її робочих органах налагоджена і функціонує система роботи із зверненнями громадян, яка визначає порядок роботи з пропозиціями, заявами та скаргами у робочих органах виконавчої дирекції Фонду.

За 2018 рік до робочих органів виконавчої дирекції Фонду звернулося письмово та на особистий прийом 33 220 громадян.

За результатами розгляду:

- задоволено – 15 866 (47,8 %) звернень;

- роз’яснено – 16 881 (50,8 %) звернення;

- знаходиться в стадії розгляду - 290 (0,9 %) звернень;

- відмовлено у задоволенні - 183 (0,5 %) звернення.

Найбільша кількість звернень надійшла до управління виконавчої дирекції Фонду у: Львівській області – 6045; Волинській області – 3900; Київській області – 2959; Тернопільській області – 2553; Житомирській області – 2333; Харківській області – 1842; Донецькій області – 1448.

Основними питаннями, з якими звертались громадяни, є:

- призначення і перерахування страхових виплат - 4963;

- виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 794;

- виплати по листкам непрацездатності, допомога по вагітності та пологам, допомога на поховання - 10209;

- медичне обслуговування - 3601;

- забезпечення автомобілями - 521;

- лікування в санаторно-курортних закладах - 5992;

- заповнення бланка листка непрацездатності - 1105;

- перевірки листків непрацездатності - 1622;

- подяки працівникам Фонду - 249;

- скарги на дії працівників Фонду - 44.

За характером основних порушених питань у пропозиціях, заявах і скаргах громадян, що надійшли до робочих органів виконавчої дирекції Фонду (29100), це проблеми:

- призначення і перерахування страхових виплат – 17 % (Волинська - 706, Тернопільська – 697, Львівська - 569);

- виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 2,7 % (Донецька – 256, Львівська – 90, м. Київ - 62);

- виплати по листкам непрацездатності, допомога по вагітності та пологам, допомога на поховання - 35,1 % (Львівська - 1762, Житомирська - 1475, Волинська - 1286);

- медичне обслуговування – 12,4 % (Львівська - 752, Харківська – 377, Одеська - 372);

- забезпечення автомобілями – 1,8 % (Житомирська – 65, Київська – 57, Львівська - 55);

- лікування в санаторно-курортних закладах – 20,6 % (Львівська – 1726, Волинська – 565, Тернопільська – 379);

- заповнення бланка листка непрацездатності – 3,8 % (Львівська – 244, Тернопільська – 129, Житомирська – 109);

- перевірки листків непрацездатності – 5,6 % (Тернопільська – 332, Волинська – 325, Закарпатська – 263).

За звітний період керівниками робочих органів виконавчої дирекції Фонду з виїздом за місцем постійного проживання було прийнято 1240 громадян (Донецька – 395, Тернопільська – 215, Вінницька – 208).

У той же час слід зазначити, що з боку заявників мають місце нарікання на відсутність належного реагування, неуважного та грубого ставлення з боку деяких працівників робочих органів виконавчої дирекції Фонду. За 2018 рік таких звернень було 44, а саме: Дніпропетровська область – 13; Полтавська область – 7; Харківська область – 6; Луганська область – 4; Львівська область – 4; Черкаська область – 3; м. Київ – 3; Запорізька область – 1; Івано-Франківська область – 1; Миколаївська область – 1; Сумська область – 1.

До робочих органів виконавчої дирекції Фонду за 2018 рік надійшло 169 повторних та 16 колективних звернень.

З метою забезпечення широкої гласності під час розгляду письмових звернень громадян, узагальнення результатів їх аналізу та поширення позитивного досвіду організації роботи із зверненнями громадян у звітному періоді проведено 206 нарад та семінарів з питань практичного застосування Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Найбільша увага таким методам роботи приділяється у: Донецькій області (87 засідань); Миколаївській області (24 засідання); Харківській області (24 засідання); Одеській області (22 засідання); м. Києві (15 засідань).

Як відомо, головним завданням соціального страхування є проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, відновлення здоров’я та працездатності громадян. З метою більш широкого інформування населення транслюються виступи керівників регіональних управлінь виконавчої дирекції Фонду на телебаченні і даються їх репортажі у друкованих засобах масової інформації. Найбільше виступів у ЗМІ проведено у: Донецькій області – 361; Одеській області – 107; Львівській області – 27; Харківській області -24; Тернопільській області – 14.

Разом з тим, у Вінницькій, Волинській, Житомирській, Запорізькій, Івано-Франківській, Кіровоградській, Луганській, Полтавській, Херсонській областях та м. Києві не було жодного виступу у ЗМІ.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України