Головна » Діяльність Фонду » Статистичні дані

Інформація про роботу телефону "Гаряча лінія" Фонду соціального страхування України за І квартал 2019 року

12.04.2019

Відповідно до Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 № 109 та наказу виконавчої дирекції Фонду від 11.08.2017 № 11-ос «Про організацію роботи телефону «Гаряча лінія» Фонду соціального страхування України» (із змінами), у виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду), налагоджена робота і функціонує телефон «Гарячої лінії» Фонду соціального страхування України.

У І кварталі 2019 року на телефон «Гаряча лінія» Фонду звернулась 9601 особа, що майже втричі більше порівняно з отриманням телефонних дзвінків у І кварталі 2018 року.

Найбільша кількість звернень на телефон «Гаряча лінія» надійшла від застрахованих осіб, які проживають у місті Києві – 1897, Дніпропетровській області – 1650 та Донецькій області – 760.

У І кварталі 2019 року порівняно із І кварталом 2018 року кількість звернень збільшилась у всіх областях, найбільше у: Дніпропетровській області – на 1295 звернень; м. Києві – на 930 звернень; Донецькій області – на 580 звернень; Київській області – на 414 звернень.

Основними питаннями, з якими звертались громадяни, були:

- фінансування листків непрацездатності т.ч. затримка)    – 7568;

- загальні питання (в тому числі питання стосовно електронної звітності, місцезнаходження та телефонів робочих органів ВД Фонду; питання, які не відносяться до компетенції Фонду) – 705;

- нарахування по листкам непрацездатності (в тому числі подання заяв-розрахунків роботодавцями до робочих органів) – 619;

- питання щодо страхових виплат, які виплачуються внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань (в т.ч. перерахунок та затримка виплат) – 249;

- оформлення листка непрацездатності (в т.ч. відсутність бланків) – 230;

- медико-соціальні послуги          – 136;

- допомога на поховання – 47;

- питання щодо профілактики страхових випадків – 32;

- звернення, скарги на дії працівників робочих органів – 15.

За характером звернень застрахованих осіб, що надійшли на телефон «Гарячої лінії» Фонду (9601), це:

- фінансування листків непрацездатності – 78,82% (Дніпропетровська область – 1466, м. Київ – 1214, Донецька область – 596);

- загальні питання – 7,34 % (м. Київ – 262, Дніпропетровська область – 56, Київська область – 47);

- нарахування по листкам непрацездатності – 6,45% (м. Київ – 249, Дніпропетровська область – 51, Київська область – 42);

- питання щодо страхових виплат – 2,59% (Донецька область – 62, м. Київ – 27, Дніпропетровська область – 25);

- оформлення листка непрацездатності – 2,40% (м. Київ – 88, Дніпропетровська область – 20, Донецька область – 19);

- медико-соціальні послуги – 1,42% (м. Київ – 31, Дніпропетровська область – 18, Донецька область – 13);

- допомога на поховання – 0,49% (м. Київ – 18, Дніпропетровська область – 10);

- питання щодо профілактики страхових випадків – 0,33% (м. Київ – 5, Київська область – 4);

- звернення, скарги на дії працівників робочих органів – 0,16% (Вінницька область – 3, м. Київ – 3).

Як свідчать результати проведеного аналізу, порівняно із І кварталом 2018 року збільшилась кількість звернень стосовно:

- фінансування листків непрацездатності – на 6496 звернень;

- загальних питань – на 147 звернень;

- нарахування по листкам непрацездатності – на 62 звернення.

Зменшилась кількість звернень стосовно:

- оформлення листків непрацездатності – на 166 звернень;

- медико-соціальних послуг – на 35 звернень;.

- звернень та скарг на дії працівників робочих органів – на 8 звернень.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України