Головна » Діяльність Фонду » Статистичні дані

Інформація про роботу телефону "Гаряча лінія" Фонду соціального страхування України за І півріччя 2019 року

10.07.2019

Відповідно до Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 № 109 та наказу виконавчої дирекції Фонду від 11.08.2017 № 11-ос «Про організацію роботи телефону «Гаряча лінія» Фонду соціального страхування України» (із змінами), у виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду), налагоджена робота і функціонує телефон «Гарячої лінії» Фонду соціального страхування України.

У І півріччі 2019 року на телефон «Гаряча лінія» Фонду звернулось 19648 осіб, що на 14188 звернень більше порівняно з отриманням телефонних дзвінків у І півріччі 2018 року.

Найбільша кількість звернень на телефон «Гаряча лінія» надійшла від застрахованих осіб, які проживають у Дніпропетровській області – 3813, місті Києві – 3380 та Донецькій області – 1420.

У І півріччі 2019 року порівняно із І півріччям 2018 року кількість звернень збільшилась у всіх областях, найбільше у: Дніпропетровській області – на 3090 звернень; м. Києві – на 1755 звернень; Донецькій області – на 1045 звернень; Запорізькій області – на 915 звернень.

Основними питаннями, з якими звертались громадяни, були:

- фінансування листків непрацездатності т.ч. затримка)    – 16258;

- загальні питання (в тому числі питання стосовно електронної звітності, місцезнаходження та телефонів робочих органів ВД Фонду; питання, які не відносяться до компетенції Фонду) – 1214;

- нарахування по листкам непрацездатності (в тому числі подання заяв-розрахунків роботодавцями до робочих органів) – 940;

- питання щодо страхових виплат, які виплачуються внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань (в т.ч. перерахунок та затримка виплат)     – 415;

- оформлення листка непрацездатності (в т.ч. відсутність бланків) – 362;

- медико-соціальні послуги – 286;

- допомога на поховання – 86;

- питання щодо профілактики страхових випадків – 46;

- звернення, скарги на дії працівників робочих органів – 41.

За характером звернень застрахованих осіб, що надійшли на телефон «Гарячої лінії» Фонду (19648), це:

- фінансування листків непрацездатності – 82,75% (Дніпропетровська область – 3425, м. Київ – 2274, Донецька область – 1169);

- загальні питання – 6,18% (м. Київ – 437, Дніпропетровська область – 126, Київська область – 87);

- нарахування по листкам непрацездатності – 4,78% (м. Київ – 376, Дніпропетровська область – 71, Київська область – 68);

- питання щодо страхових виплат – 2,11% (Дніпропетровська область – 94, Донецька область – 91, м. Київ – 35);

- оформлення листка непрацездатності – 1,84% (м. Київ – 145, Дніпропетровська область – 30, Київська область – 27);

- медико-соціальні послуги – 1,46% (м. Київ – 71, Дніпропетровська область – 42, Донецька область – 25);

- допомога на поховання – 0,44% (м. Київ – 28, Дніпропетровська область – 19);

- питання щодо профілактики страхових випадків – 0,23% (м. Київ – 6, Полтавська область – 6, Київська область – 4);

- звернення, скарги на дії працівників робочих органів – 0,21% (м. Київ – 8, Київська область – 7, Вінницька область – 4).

Як свідчать результати проведеного аналізу, порівняно із І півріччям 2018 року збільшилась кількість звернень стосовно:

- фінансування листків непрацездатності – на 14201 звернення;

- загальних питань – на 405 звернень;

- страхових виплат – на 64 звернення.

Зменшилась кількість звернень стосовно:

- оформлення листків непрацездатності – на 338 звернень;

- медико-соціальних послуг – на 91 звернення;

- нарахування по листкам непрацездатності – на 44 звернення.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України