Головна » Діяльність Фонду » Статистичні дані

Інформація про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до робочих органів виконавчої дирекції Фонду, за перше півріччя 2019 року

10.07.2019

У виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду) та її робочих органах налагоджена і функціонує система роботи із зверненнями громадян, яка визначає порядок роботи з пропозиціями, заявами та скаргами у робочих органах виконавчої дирекції Фонду.

За І півріччя 2019 року до робочих органів виконавчої дирекції Фонду звернулося письмово та на особистий прийом 17154 громадянина.

За результатами розгляду:

- вирішено позитивно – 7531 (44%) звернення;

- роз’яснено – 9267 (54%) звернень;

- знаходиться в стадії розгляду – 253 (1,4%) звернення;

- відмовлено у задоволенні – 103 (0,6%) звернення.

Найбільша кількість звернень надійшла до управління виконавчої дирекції Фонду у: Львівській області – 3247; Київській області – 1859; м. Києві – 1162; Тернопільській області – 1123; Донецькій області – 1062; Харківській області – 954; Житомирській області – 873.

Основними питаннями, з якими звертались громадяни, є:

- виплати по листкам непрацездатності, допомога по вагітності та пологам, допомога на поховання – 5843;

- лікування в санаторно-курортних закладах – 2470;

- призначення і перерахування страхових виплат – 2251;

- виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення – 1638;

- медичне обслуговування – 1571;

- заповнення бланка листка непрацездатності – 710;

- перевірки листків непрацездатності – 592;

- забезпечення автомобілями – 203;

- подяки працівникам Фонду – 87;

- скарги на дії працівників Фонду – 24.

За характером основних порушених питань у пропозиціях, заявах і скаргах громадян, що надійшли до робочих органів виконавчої дирекції Фонду (15389), є:

- призначення і перерахування страхових виплат – 14,6%, у порівнянні з першим півріччям 2018 року кількість збільшилась на 22 звернення;

- виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення – 10,6%, у порівнянні з першим півріччям 2018 року кількість збільшилась на 1335 звернень;

- виплати по листкам непрацездатності, допомога по вагітності та пологам, допомога на поховання – 38%, у порівнянні з першим півріччям 2018 року кількість збільшилась на 1472 звернення;

- медичне обслуговування – 10,2%, у порівнянні з першим півріччям 2018 року кількість зменшилась на 103 звернення;

- забезпечення автомобілями – 1,3%, у порівнянні з першим півріччям 2018 року кількість зменшилась на 63 звернення;

- лікування в санаторно-курортних закладах – 16%, у порівнянні з першим півріччям 2018 року кількість зменшилась на 441 звернення;

- заповнення бланка листка непрацездатності – 4,6%, у порівнянні з першим півріччям 2018 року кількість збільшилась на 134 звернення;

- перевірки листків непрацездатності – 3,8%, у порівнянні з першим півріччям 2018 року кількість зменшилась на 286 звернень.

За звітний період керівниками робочих органів виконавчої дирекції Фонду з виїздом за місцем постійного проживання було прийнято 528 громадян, що на 91 громадянина менше, ніж у першому півріччі 2018 року.

У той же час слід зазначити, що з боку заявників мають місце нарікання на відсутність належного реагування, неуважного та грубого ставлення з боку деяких працівників робочих органів виконавчої дирекції Фонду. За звітний період 2019 року таких звернень було 24, а саме: Київська область – 8; Луганська область – 8; Полтавська область – 3; Дніпропетровська область          – 3; Івано-Франківська область – 2; Черкаська область – 2; Донецька область – 1; Запорізька область – 1.

До робочих органів виконавчої дирекції Фонду за І півріччя 2019 року надійшло 217 повторних і 1 колективне звернення.

З метою забезпечення широкої гласності під час розгляду письмових звернень громадян, узагальнення результатів їх аналізу та поширення позитивного досвіду організації роботи із зверненнями громадян у звітному періоді проведено 105 нарад та семінарів з питань практичного застосування Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Найбільша увага таким методам роботи приділяється у: Донецькій області – (54 засідання); Закарпатській області – (17 засідань); Одеській області – (13 засідань); Київській області – (6 засідань); Миколаївській області – (5 засідань); Запорізькій області – (4 засідання); Черкаській області – (3 засідання).

Як відомо, головним завданням соціального страхування є проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, відновлення здоров’я та працездатності громадян. З метою більш широкого інформування населення транслюються виступи керівників регіональних управлінь виконавчої дирекції Фонду на телебаченні і даються їх репортажі у друкованих засобах масової інформації. Найбільше виступів у ЗМІ проведено у: Донецькій області – 132, Одеській області – 60, Чернігівській області - 39, Чернівецькій області – 17, Львівській області – 14.

Разом з тим, у Вінницькій, Волинській, Запорізькій, Івано-Франківській, Київській, Кіровоградській, Луганській, Полтавській, Сумській, Харківській, Херсонській, Хмельницькій, областях та м. Києві не було жодного виступу у ЗМІ.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України