Головна » Діяльність Фонду » Статистичні дані

Інформація про роботу телефону "Гаряча лінія" Фонду соціального страхування України за 2019 рік

10.01.2020

Відповідно до Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 № 109 та наказу виконавчої дирекції Фонду від 11.08.2017 № 11-ос «Про організацію роботи телефону «Гаряча лінія» Фонду соціального страхування України» (із змінами), у виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду), налагоджена робота і функціонує телефон «Гарячої лінії» Фонду соціального страхування України.

За 2019 рік на телефон «Гаряча лінія» Фонду звернулось 34002 особи, що на 19406 звернень більше порівняно з отриманням телефонних дзвінків за 2018 рік.

Найбільша кількість звернень на телефон «Гаряча лінія» надійшла від застрахованих осіб, які проживають у Дніпропетровській області – 6405, місті Києві – 6056 та Київській області – 2384.

За 2019 рік порівняно із 2018 роком кількість звернень збільшилась у всіх областях, найбільше у: Дніпропетровській області – на 4357 звернень; м. Києві – на 2168 звернень; Київській області – на 1678 звернень; Донецькій області – на 1240 звернень.

Основними питаннями, з якими звертались громадяни, були:

- фінансування листків непрацездатності т.ч. затримка)    – 27520;

- загальні питання (в тому числі питання стосовно електронної звітності, місцезнаходження та телефонів робочих органів ВД Фонду; питання, які не відносяться до компетенції Фонду) – 2204;

- нарахування по листкам непрацездатності (в тому числі подання заяв-розрахунків роботодавцями до робочих органів) – 1885;

- оформлення листка непрацездатності (в т.ч. відсутність бланків) – 781;

- питання щодо страхових виплат, які виплачуються внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань (в т.ч. перерахунок та затримка виплат)     – 679;

- медико-соціальні послуги – 609;

- допомога на поховання – 174;

- питання щодо профілактики страхових випадків – 85;

- звернення, скарги на дії працівників робочих органів – 65.

За характером звернень застрахованих осіб, що надійшли на телефон «Гарячої лінії» Фонду (34002), це:

- фінансування листків непрацездатності – 80,94% (Дніпропетровська область – 5678, м. Київ – 3946, Київська область – 1944);

- загальні питання – 6,48% (м. Київ – 789, Дніпропетровська область – 230, Київська область – 149);

- нарахування по листкам непрацездатності – 5,54% (м. Київ – 734, Дніпропетровська область – 148, Київська область – 132);

- оформлення листка непрацездатності – 2,3% (м. Київ – 304, Київська область – 74, Дніпропетровська область – 57);

- питання щодо страхових виплат – 2,0% (Донецька область – 150, Дніпропетровська область – 139, Луганська область – 70);

- медико-соціальні послуги – 1,79% (м. Київ – 138, Дніпропетровська область – 93, Донецька область – 70);

- допомога на поховання – 0,51% (м. Київ – 62, Дніпропетровська область – 46);

- питання щодо профілактики страхових випадків – 0,25% (м. Київ – 15, Дніпропетровська область – 8, Полтавська область – 8);

- звернення, скарги на дії працівників робочих органів – 0,19% (Київська область – 12, м. Київ – 11).

Як свідчать результати проведеного аналізу за 2019 рік, порівняно із 2018 роком збільшилась кількість звернень стосовно:

- фінансування листків непрацездатності – на 20087 звернень;

- загальних питань – на 321 звернення.

Зменшилась кількість звернень стосовно:

- оформлення листків непрацездатності – на 448 звернень;

- нарахування по листкам непрацездатності – на 381 звернення;

- медико-соціальних послуг – на 129 звернень.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України