Головна » Діяльність Фонду » Статистичні дані

Інформація про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до робочих органів виконавчої дирекції Фонду, за 2019 рік

10.01.2020

У виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду) та її робочих органах налагоджена і функціонує система роботи із зверненнями громадян, яка визначає порядок роботи з пропозиціями, заявами та скаргами у робочих органах виконавчої дирекції Фонду.

За 2019 рік до робочих органів виконавчої дирекції Фонду звернулося письмово та на особистий прийом 32143 громадянина.

За результатами розгляду: вирішено позитивно – 13277 (41,3%) звернень; роз’яснено – 18260 (56,8%) звернень; знаходиться в стадії розгляду – 408 (1,3%) звернень; відмовлено у задоволенні – 198 (0,6%) звернень.

Найбільша кількість звернень надійшла до управління виконавчої дирекції Фонду у: Львівській області – 4238; Київській області – 3801; Житомирській області – 2260; Донецькій області – 2242; Тернопільській області – 2086; м. Києві – 1847; Харківській області – 1800.

Основними питаннями, з якими звертались громадяни, є:

- виплати по листкам непрацездатності, допомога по вагітності та пологам, допомога на поховання – 11431;

- лікування в санаторно-курортних закладах – 4301;

- призначення і перерахування страхових виплат – 3814;

- виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення – 3120;

- медичне обслуговування – 2733;

- заповнення бланка листка непрацездатності – 1613;

- перевірки листків непрацездатності – 1052;

- забезпечення автомобілями – 367;

- подяки працівникам Фонду – 144;

- скарги на дії працівників Фонду – 44.

За характером основних порушених питань у пропозиціях, заявах і скаргах громадян, що надійшли до робочих органів виконавчої дирекції Фонду (28619), є:

- призначення і перерахунок страхових виплат – 13,3%, у порівнянні зі звітним періодом 2018 року кількість зменшилась на 1135 звернень;

- виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення – 10,9%, у порівнянні зі звітним періодом 2018 року кількість збільшилась на 2208 звернень;

- виплати по листкам непрацездатності, допомога по вагітності та пологам, допомога на поховання – 40%, у порівнянні зі звітним періодом 2018 року кількість збільшилась на 1420 звернень;

- медичне обслуговування – 9,5%, у порівнянні зі звітним періодом 2018 року кількість зменшилась на 865 звернень;

- забезпечення автомобілями – 1,3%, у порівнянні зі звітним періодом 2018 року кількість зменшилась на 158 звернень;

- лікування в санаторно-курортних закладах – 15%, у порівнянні зі звітним періодом 2018 року кількість зменшилась на 1671 звернення;

- заповнення бланка листка непрацездатності – 5,6%, у порівнянні зі звітним періодом 2018 року кількість збільшилась на 449 звернень;

- перевірки листків непрацездатності – 3,7%, у порівнянні зі звітним періодом 2018 року кількість зменшилась на 598 звернень.

За 2019 рік керівниками робочих органів виконавчої дирекції Фонду з виїздом за місцем постійного проживання було прийнято 1176 громадян, що на 63 громадянина менше, ніж у 2018 році.

У той же час, слід зазначити, що з боку заявників мають місце нарікання на відсутність належного реагування, неуважного та грубого ставлення з боку деяких працівників робочих органів виконавчої дирекції Фонду. За звітний період 2019 року таких звернень було 44, а саме: Київська область – 14; Дніпропетровська область – 7; Луганська область – 7; Черкаська область – 4; Полтавська область – 3; Івано-Франківська область – 2; Харківська область – 2; Донецька область – 1; Закарпатська область – 1; Запорізька область – 1;Сумська область – 1; Херсонська область – 1.

До робочих органів виконавчої дирекції Фонду за 2019 рік надійшло 372 повторних звернень, що на 204 звернення більше у порівнянні зі звітним періодом 2018 року.

З метою забезпечення широкої гласності під час розгляду письмових звернень громадян, узагальнення результатів їх аналізу та поширення позитивного досвіду організації роботи із зверненнями громадян у звітному періоді проведено 204 наради та семінари з питань практичного застосування Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Найбільша увага таким методам роботи приділяється у: Донецькій області – 105 засідань; Закарпатській області – 24 засідання; Одеській області – 22 засідання; Харківській області – 12 засідань; Київській області – 10 засідань; Миколаївській області – 10 засідань; Запорізькій області – 9 засідань; Черкаській області – 4 засідання.

Як відомо, головним завданням соціального страхування є проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, відновлення здоров’я та працездатності громадян. З метою більш широкого інформування населення транслюються виступи керівників регіональних управлінь виконавчої дирекції Фонду на телебаченні і даються їх репортажі у друкованих засобах масової інформації. Найбільше виступів у ЗМІ проведено у: Донецькій області – 304; Чернігівській області – 169; Одеській області – 92; Чернівецькій області – 25; Львівській області – 25; Харківській області – 12; Закарпатській області – 7.

Разом з тим, у Волинській, Запорізькій, Івано-Франківській, Кіровоградській, Луганській, Полтавській, Сумській, Херсонській, Хмельницькій, областях та м. Києві не було жодного виступу у ЗМІ.

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України