Головна » Діяльність Фонду » Статистичні дані

Інформація про роботу телефону "Гаряча лінія" Фонду соціального страхування України протягом 9 місяців 2021 року

12.10.2021

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу виконавчої дирекції Фонду від 25.05.2020 № 240-од (зі змінами) «Про організацію роботи телефону «Гаряча лінія» Фонду соціального страхування України» у виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду), налагоджена робота і функціонує телефон «Гарячої лінії» Фонду соціального страхування України.

Протягом 9 місяців 2021 року на телефон «Гаряча лінія» Фонду звернулася 25 040 осіб, що на 2 267 звернень більше порівняно із зверненнями за 9 місяців 2020 року.

Найбільша кількість звернень на телефон «Гаряча лінія» Фонду надійшла від застрахованих осіб, які проживають у місті Києві – 5 105, Дніпропетровській області – 3 687 та Донецькій області – 1 844.

За 9 місяців 2021 року порівняно із 9 місяцями 2020 року зменшення кількості звернень на телефон «Гаряча лінія» Фонду відбулось у таких областях: м. Києві – на 109 звернень; Одеській – на 96 звернень; Закарпатській – на 79 звернень.

Водночас збільшення кількості звернень відбулося в таких областях: Дніпропетровській – на 403 звернення; Донецькій – на 370 звернень; Полтавській – на 300 звернень.

Основними питаннями, з якими зверталися громадяни, були:

- фінансування листків непрацездатності (у тому числі затримка) - 19 636 звернень, що становить 78,4% від загальної кількості звернень (зокрема, м. Київ – 3 565, Дніпропетровська область – 3 250, Донецька область – 1 508);

- загальні питання (у тому числі питання стосовно електронної звітності, місцезнаходження та телефонів робочих органів виконавчої дирекції Фонду; питання, які не відносяться до компетенції Фонду) - 2 217 звернень, що становить 8,9% (зокрема, м. Київ – 736, Дніпропетровська область – 160, Харківська область – 136);

- нарахування по листкам непрацездатності (у тому числі подання заяв-розрахунків роботодавцями до робочих органів) - 1 431 звернення, що становить 5,7% (м. Київ – 466, Дніпропетровська область – 110, Львівська область – 86);

- питання щодо страхових виплат, які виплачуються внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань (у тому числі перерахунок та затримка виплат) - 776 звернень, що становить 3,1% (зокрема, Донецька область – 134, Полтавська область – 94, Запорізька область – 93);

- оформлення листка непрацездатності (у тому числі відсутність бланків) - 494 звернення, що становить 2% (зокрема, м. Київ – 158, Київська область – 40, Дніпропетровська область – 39);

- медико-соціальні послуги - 299 звернень, що становить 1,2% (зокрема, м. Київ – 70, Дніпропетровська область – 36, Донецька область – 20);

- допомога на поховання - 89 звернень, що становить 0,4% (зокрема, м. Київ – 23, Дніпропетровська область – 15);

- питання щодо профілактики страхових випадків - 63 звернення, що становить 0,3% (зокрема, м. Київ – 20, Дніпропетровська та Одеська області – по 6);

- звернення, скарги на дії працівників робочих органів - 35 звернень, що становить 0,1% (зокрема, м. Київ – 8, Дніпропетровська та Запорізька області – по 4).

Як свідчать результати проведеного аналізу, порівняно із 9 місяцями 2020 року протягом 9 місяців 2021 року збільшилася кількість звернень стосовно фінансування листків непрацездатності – на 6 623 звернення.

Зменшилася кількість звернень стосовно:

- загальних питань – на 1 293 звернення;

- страхових виплат (у тому числі затримка виплат) – на 1 003 звернення;

- оформлення листка непрацездатності – на 830 звернень;

- нарахування по листкам непрацездатності – на 721 звернення;

- медико-соціальних питань – на 432 звернення;

- допомоги на поховання – на 43 звернення;

- отриманих заяв та скарг – на 21;

- профілактики та розслідування страхових випадків – на 13 звернень.

Виконавчою дирекцією Фонду постійно здійснюється робота щодо забезпечення функціонування телефону «Гаряча лінія» Фонду з метою задоволення законних прав та інтересів громадян, а також здійснюються заходи, спрямовані на оперативне вирішення питань, які надходять на телефон «Гаряча лінія» Фонду.

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України