Головна » Діяльність Фонду » Статистичні дані

Інформація про роботу телефону "Гаряча лінія" Фонду соціального страхування України протягом 2021 року

14.01.2022

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України від 25.05.2020 № 240-од (зі змінами) «Про організацію роботи телефону «Гаряча лінія» Фонду соціального страхування України» у виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду), налагоджена робота і функціонує телефон «Гарячої лінії» Фонду соціального страхування України.

Протягом 2021 року на телефон «Гаряча лінія» Фонду звернулася 33041 особа, що на 6425 звернень більше порівняно із зверненнями за 2020 рік.

Найбільша кількість звернень на телефон «Гаряча лінія» Фонду надійшла від застрахованих осіб, які проживають у місті Києві – 6928, Дніпропетровській області – 4790 та Донецькій області – 2336.

Протягом 2021 року порівняно із 2020 роком кількість звернень збільшилась у всіх областях.

Найбільше зростання кількості звернень відбулося в таких областях: Дніпропетровській – на 1046 звернень; м. Києві – на 651 звернення; Донецькій – на 600 звернень.

Основними питаннями, з якими зверталися громадяни, були:

- фінансування листків непрацездатності (у тому числі затримка) - 24615 звернень, що становить 74,5% від загальної кількості звернень (зокрема, м. Київ – 4518, Дніпропетровська область – 4075, Донецька область – 1878);

- загальні питання (у тому числі питання стосовно електронної звітності, місцезнаходження та телефонів робочих органів виконавчої дирекції Фонду; питання, які не відносяться до компетенції Фонду) - 2776 звернень, що становить 8,4% (зокрема, м. Київ – 893, Дніпропетровська область – 216, Харківська область – 153);

- нарахування по листкам непрацездатності (у тому числі подання заяв-розрахунків роботодавцями до робочих органів) - 2099 звернень, що становить 6,4% (м. Київ – 671, Дніпропетровська область – 159, Харківська область – 132);

- оформлення листка непрацездатності (у тому числі еЛТН) - 2088 (1450) звернень, що становить 6,3 (4,4)% (зокрема, м. Київ – 641 (437), Дніпропетровська область – 184 (135), Харківська область – 144 (103);

- питання щодо страхових виплат, які виплачуються внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань (у тому числі перерахунок та затримка виплат) - 901 звернення, що становить 2,7% (зокрема, Донецька область – 146, Полтавська область – 119, Запорізька область – 104);

- медико-соціальні послуги - 327 звернень, що становить 1% (зокрема, м. Київ – 77, Дніпропетровська область – 39, Донецька область – 22);

- допомога на поховання - 125 звернень, що становить 0,4% (зокрема, м. Київ – 29, Дніпропетровська область – 23, Харківська область – 11);

- питання щодо профілактики страхових випадків - 67 звернень, що становить 0,2% (зокрема, м. Київ – 20, Дніпропетровська область – 7);

- звернення, скарги на дії працівників робочих органів - 43 звернення, що становить 0,1% (зокрема, Дніпропетровська область – 11, м. Київ – 8).

Як свідчать результати проведеного аналізу, порівняно із 2020 роком протягом 2021 року збільшилася кількість звернень стосовно:

- фінансування листків непрацездатності – на 9801 звернення;

- оформлення листка непрацездатності (в т.ч. еЛТН) – на 500 звернень.

Зменшилася кількість звернень стосовно:

- загальних питань – на 1373 звернення;

- страхових виплат (у тому числі затримка виплат) – на 1149 звернень;

- нарахування по листкам непрацездатності – на 682 звернення;

- медико-соціальних питань – на 601 звернення;

- допомоги на поховання – на 31 звернення;

- профілактики та розслідування страхових випадків – на 21 звернення;

- отриманих заяв та скарг – на 19.

Виконавчою дирекцією Фонду постійно здійснюється робота щодо забезпечення функціонування телефону «Гаряча лінія» Фонду з метою задоволення законних прав та інтересів громадян, а також здійснюються заходи, спрямовані на оперативне вирішення питань, які надходять на телефон «Гаряча лінія» Фонду.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України