Головна » Діяльність Фонду » Статистичні дані

Інформація про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до робочих органів виконавчої дирекції Фонду та їх відділень за 2021 рік

14.01.2022

У виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду), її робочих органах та їх відділеннях забезпечується реалізація конституційного права громадян на звернення.

За 2021 рік до робочих органів виконавчої дирекції Фонду звернулося письмово та на особистий прийом 28228 громадян, порівняно з 2020 роком кількість збільшилась на 5691 звернення.

За результатами розгляду:

- вирішено позитивно - 9356 звернень (33,2%);

- роз’яснено - 17805 звернень (63,1%);

- знаходиться в стадії розгляду - 958 звернень (3,4%);

відмовлено у задоволенні - 109 звернень (0,4%).

Найбільша кількість звернень надійшла до управління виконавчої дирекції Фонду у: Житомирській області - 3948; Київській області - 2639; Донецькій області - 2260; Тернопільській області - 2093; Вінницькій області - 2069; Львівській області - 2008; Хмельницькій області - 1678.

Звернення стосувались таких питань:

- виплати по листкам непрацездатності, допомога по вагітності та пологам, допомога на поховання - 12453 (44,1%), порівняно з 2020 роком кількість збільшилась на 4424 звернення;

- виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 3571 (12,6%), кількість збільшилась на 1539 звернень;

- лікування в санаторно-курортних закладах - 2644 (9,4%), кількість збільшилась на 897 звернень;

- призначення і перерахування страхових виплат - 2595 (9,2%), кількість зменшилась на 543 звернення;

- заповнення бланка листка непрацездатності - 1769 (6,3%), кількість зменшилась на 128 звернень;

- медичне обслуговування - 1595 (5,6%), кількість зменшилась на 544 звернення;

- перевірки листків непрацездатності - 816 (2,9%), кількість зменшилась на 68 звернень;

- забезпечення автомобілями - 117 (0,4%), кількість зменшилась на 52 звернення;

- подяки працівникам Фонду - 58 (0,2%), кількість збільшилась на 19 звернень;

- скарги на дії працівників Фонду (Київська - 7, м. Київ - 7, Донецька - 3, Івано-Франківська - 2, Полтавська - 2, Дніпропетровська - 1, Житомирська - 1, Запорізька - 1, Кіровоградська - 1, Херсонська - 1, Чернівецька - 1) - 27 (0,1%), кількість зменшилась на 27 звернень;

- інші питання - 2588 (9,2%), кількість збільшилась на 170 звернень.

За звітний період керівниками робочих органів виконавчої дирекції Фонду з виїздом за місцем постійного проживання було прийнято 74 громадянина, що на 251 громадянина менше, ніж у 2020 році.

До робочих органів виконавчої дирекції Фонду за 2021 рік надійшло 347 повторних звернень, порівняно з 2020 роком кількість збільшилась на 121 звернення.

З метою забезпечення широкої гласності під час розгляду письмових звернень громадян, узагальнення результатів їх аналізу та поширення позитивного досвіду організації роботи із зверненнями громадян у звітному періоді проведено 112 нарад та семінарів з питань практичного застосування Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.

Найбільша увага таким методам роботи приділяється у: Донецькій області - 82 засідання; Житомирській області - 13 засідань; Одеській області - 12 засідань; Київській області - 4 засідання.

Одним із основних завдань соціального страхування є проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, відновлення здоров’я та працездатності громадян. З метою більш широкого інформування населення транслюються виступи керівників робочих органів виконавчої дирекції Фонду на телебаченні і даються їх репортажі у друкованих засобах масової інформації.

Найбільше виступів у засобах масової інформації проведено у: Сумській області - 998; Донецькій області - 361; Чернігівській області - 175; Одеській області - 48; Житомирській області - 28; Вінницькій області - 17.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України