Головна » Діяльність Фонду » Статистичні дані

Інформація про роботу телефону "Гаряча лінія" Фонду соціального страхування України протягом І півріччя 2022 року

22.07.2022

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України від 25.05.2020 № 240-од (зі змінами) «Про організацію роботи телефону «Гаряча лінія» Фонду соціального страхування України» у виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду), налагоджена робота і функціонує телефон «Гарячої лінії» Фонду соціального страхування України.

Протягом І півріччя 2022 року (за виключенням періоду активних бойових дій з 24.02.2022 по 31.05.2022) на телефон «Гаряча лінія» Фонду звернулось 6 190 осіб, що на 10 049 звернень менше порівняно із зверненнями за І півріччя 2021 року.

Найбільша кількість звернень на телефон «Гаряча лінія» Фонду надійшла від застрахованих осіб, які проживають у місті Києві – 1 563, Дніпропетровській області – 695 та Донецькій області – 428.

Протягом І півріччя 2022 року порівняно із І півріччям 2021 року кількість звернень зменшилась у всіх областях.

Найбільше зменшення кількості звернень відбулося в таких областях: м. Києві – на 1906 звернень; Дніпропетровській – на 1812 звернень; Донецькій – на 755 звернень.

Основними питаннями, з якими зверталися громадяни, були:

- фінансування листків непрацездатності (у тому числі затримка) – 4 421 звернення, що становить 71,4% від загальної кількості звернень (зокрема, м. Київ – 1 015, Дніпропетровська область – 554, Донецька область – 323);

- загальні питання (у тому числі питання стосовно електронної звітності, місцезнаходження та телефонів робочих органів виконавчої дирекції Фонду; питання, які не відносяться до компетенції Фонду) - 642 звернення, що становить 10,4% (зокрема, м. Київ – 227, Харківська область – 52, Київська область – 49);

- нарахування по листкам непрацездатності (у тому числі подання заяв-розрахунків роботодавцями до робочих органів) - 463 звернення, що становить 7,5% (м. Київ – 180, Дніпропетровська та Одеська області – по 37);

- оформлення листка непрацездатності (у тому числі еЛТН) - 329 (261) звернень, що становить 5,3 (4,2)% (зокрема, м. Київ – 111 (90), Харківська область – 31 (24), Дніпропетровська область – 29 (22);

- питання щодо страхових виплат, які виплачуються внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань (у тому числі перерахунок та затримка виплат) - 257 звернень, що становить 4,2% (зокрема, Донецька область – 53, Харківська область – 46, Полтавська область – 29);

- медико-соціальні послуги - 50 звернень, що становить 0,8% (зокрема, м. Київ – 10, Дніпропетровська область – 8, Запорізька область – 5);

- допомога на поховання - 15 звернень, що становить 0,2% (зокрема, Запорізька область – 4, Дніпропетровська область – 2);

- звернення, скарги на дії працівників робочих органів - 8 звернень, що становить 0,1% (зокрема, м. Київ – 5, Полтавська область – 2, Дніпропетровська область – 1);

- питання щодо профілактики страхових випадків - 5 звернень, що становить 0,1% (зокрема, м. Київ – 2, Житомирська, Луганська та Рівненська області – по 1).

Як свідчать результати проведеного аналізу, порівняно із І півріччям 2021 року протягом І півріччя 2022 року збільшилась кількість звернень стосовно оформлення листка непрацездатності (в т.ч. еЛТН) – на 23 звернення.

Зменшилась кількість звернень стосовно:

- фінансування листків непрацездатності – на 8 551 звернення;

- нарахування по листкам непрацездатності – на 546 звернень;

- загальних питань – на 377 звернень;

- страхових виплат (у тому числі затримка виплат) – на 323 звернення;

- медико-соціальних питань – на 162 звернення;

- допомоги на поховання – на 51 звернення;

- профілактики та розслідування страхових випадків – на 42 звернення;

- отриманих заяв та скарг – на 20.

Виконавчою дирекцією Фонду постійно здійснюється робота щодо забезпечення функціонування телефону «Гаряча лінія» Фонду з метою задоволення законних прав та інтересів громадян, а також здійснюються заходи, спрямовані на оперативне вирішення питань, які надходять на телефон «Гаряча лінія» Фонду.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України