Головна » Діяльність Фонду » Статистичні дані

Інформація про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до робочих органів виконавчої дирекції Фонду та їх відділень за І півріччя 2022 року

22.07.2022

У виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду), її робочих органах та їх відділеннях забезпечується реалізація конституційного права громадян на звернення.

За І півріччя 2022 року до робочих органів виконавчої дирекції Фонду (за виключенням регіонів, в яких ведуться активні бойові дії) звернулося письмово та на особистий прийом 4939 громадян.

За результатами розгляду:

- вирішено позитивно – 1 519 звернень (30,8%);

- роз’яснено – 3 303 звернення (66,9%);

- знаходиться в стадії розгляду - 110 звернень (2,2%);

- відмовлено у задоволенні - 7 звернень (0,1%).

Найбільша кількість звернень надійшла до управління виконавчої дирекції Фонду у: Житомирській області – 687, Тернопільській області – 649, Київській області – 451, Львівській області – 370, Вінницькій області – 349, Хмельницькій області – 249, Закарпатській області - 248.

Звернення стосувались таких питань:

- виплати по листкам непрацездатності, допомога по вагітності та пологам, допомога на поховання – 2 432 (49,2%), порівняно з І півріччям 2021 року кількість зменшилась на 3 708 звернень;

- виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 469 (9,5%), кількість зменшилась на 922 звернення;

- призначення і перерахування страхових виплат - 387 (7,8%), кількість зменшилась на 877 звернень;

- заповнення бланка листка непрацездатності - 352 (7,1%), кількість зменшилась на 402 звернення;

- медичне обслуговування - 306 (6,2%), кількість зменшилась на 398 звернень;

- перевірки листків непрацездатності - 237 (4,8%), кількість  зменшилась на 131 звернення;

- лікування в санаторно-курортних закладах - 196 (4%), кількість зменшилась на 987 звернень;

- забезпечення автомобілями - 25 (0,5%), кількість зменшилась на 45 звернень;

- подяки працівникам Фонду - 2 (0,04%), кількість зменшилась на 22 звернення;

- скарги на дії працівників Фонду - 1 (0,02%), кількість зменшилась на 13 звернень;

- інші питання - 532 (10,8%), кількість зменшилась на 763 звернення.

За звітний період керівниками робочих органів виконавчої дирекції Фонду з виїздом за місцем постійного проживання було прийнято 9 громадян, що на 33 громадянина менше, ніж у І півріччі 2021 року.

До робочих органів виконавчої дирекції Фонду за І півріччя 2022 року надійшло 28 повторних звернень, порівняно з І півріччям 2021 року кількість зменшилась на 99 звернень.

З метою забезпечення широкої гласності під час розгляду письмових звернень громадян, узагальнення результатів їх аналізу та поширення позитивного досвіду організації роботи із зверненнями громадян у звітному періоді проведено 16 нарад та семінарів з питань практичного застосування Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Найбільша увага таким методам роботи приділяється у: Закарпатській області - 14 засідань, Донецькій області - 1 засідання, Київській області - 1 засідання.

Одним із основних завдань соціального страхування є проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, відновлення здоров’я та працездатності громадян. З метою більш широкого інформування населення транслюються виступи керівників робочих органів виконавчої дирекції Фонду на телебаченні і даються їх репортажі у друкованих засобах масової інформації. Найбільше виступів у засобах масової інформації проведено у: Сумській області – 164, Донецькій області – 90, Одеській області – 14, Тернопільській області – 11, Львівській області - 3.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України