Головна » Діяльність Фонду » Статистичні дані

Інформація про роботу телефону "Гаряча лінія" Фонду соціального страхування України протягом 9 місяців 2022 року

25.10.2022

Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та наказу виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України від 25.05.2020 № 240-од (зі змінами) «Про організацію роботи телефону «Гаряча лінія» Фонду соціального страхування України» у виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду), налагоджена робота і функціонує телефон «Гарячої лінії» Фонду соціального страхування України.

Протягом 9 місяців 2022 року (за виключенням періоду активних бойових дій з 24.02.2022 по 31.05.2022) на телефон «Гаряча лінія» Фонду звернулось 12 295 осіб, що на 12 745 звернень менше порівняно із зверненнями за 9 місяців 2021 року.

Найбільша кількість звернень на телефон «Гаряча лінія» Фонду надійшла від застрахованих осіб, які проживають у місті Києві – 2 988, Дніпропетровській області – 1 431 та Харківській області – 947.

Протягом 9 місяців 2022 року порівняно із 9 місяцями 2021 року кількість звернень зменшилась у всіх областях.

Найбільше зменшення кількості звернень відбулося в таких областях: Дніпропетровській – на 2 256 звернень, м. Києві – на 2 117 звернень, Донецькій – на 1 021 звернення.

Основними питаннями, з якими зверталися громадяни, були:

- фінансування листків непрацездатності (у тому числі затримка) – 8 724 звернення, що становить 71% від загальної кількості звернень (зокрема м. Київ – 1 931, Дніпропетровська область – 1 145, Харківська область – 589);

- загальні питання (у тому числі питання стосовно електронної звітності, місцезнаходження та телефонів робочих органів виконавчої дирекції Фонду; питання, які не відносяться до компетенції Фонду) – 1 357 звернень, що становить 11% (зокрема, м. Київ – 473, Харківська область – 122, Дніпропетровська та Київська області – по 88);

- питання щодо страхових виплат, які виплачуються внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань (у тому числі перерахунок та затримка виплат) - 843 звернення, що становить 6,9% (зокрема, Донецька область – 155, Харківська область – 130, м. Київ – 108);

- нарахування по листкам непрацездатності (у тому числі подання заяв-розрахунків роботодавцями до робочих органів) - 777 звернень, що становить 6,3% (м. Київ – 296, Харківська область – 61, Дніпропетровська область – 60);

- оформлення листка непрацездатності (у тому числі еЛТН) - 458 (287) звернень, що становить 3,7 (2,3)% (зокрема, м. Київ – 155 (105), Дніпропетровська область – 42 (24), Харківська область – 39 (27);

- медико-соціальні послуги - 74 звернення, що становить 0,6% (зокрема, Дніпропетровська область – 13, м. Київ – 12, Запорізька та Львівська області – по 7);

- допомога на поховання - 34 звернення, що становить 0,3% (зокрема, Запорізька область – 7, м. Київ – 4);

- звернення, скарги на дії працівників робочих органів - 19 звернень, що становить 0,2% (зокрема, Дніпропетровська область – 6, м. Київ – 5, Київська область – 4);

- питання щодо профілактики страхових випадків - 9 звернень, що становить 0,1% (зокрема, м. Київ – 4, Дніпропетровська, Житомирська, Київська, Луганська та Рівненська області – по 1).

Як свідчать результати проведеного аналізу, порівняно із 9 місяцями 2021 року протягом 9 місяців 2022 року збільшилась кількість звернень стосовно страхових виплат (у тому числі затримка виплат) – на 67 звернень.

Зменшилась кількість звернень стосовно:

- фінансування листків непрацездатності – на 10 912 звернень;

- загальних питань – на 860 звернень;

- нарахування по листкам непрацездатності – на 654 звернення;

- медико-соціальних питань – на 225 звернень;

- допомоги на поховання – на 55 звернень;

- профілактики та розслідування страхових випадків – на 54 звернення;

- оформлення листка непрацездатності (в т.ч. еЛТН) – на 36 звернень;

- отриманих заяв та скарг – на 16.

Виконавчою дирекцією Фонду постійно здійснюється робота щодо забезпечення функціонування телефону «Гаряча лінія» Фонду з метою задоволення законних прав та інтересів громадян, а також здійснюються заходи, спрямовані на оперативне вирішення питань, які надходять на телефон «Гаряча лінія» Фонду.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України