Щоб зменшити ризик затримок при виплаті працівникам
допомог за лікарняними, ще в 2018 році Фонд соціального страхування України
впровадив систему оперативного інформування про здійснення виплат.
Відтоді про перерахування працівнику отриманих від ФССУ
коштів роботодавець звітує у місячний термін після виплати допомоги – це
дозволило нам не лише краще контролювати використання коштів Фонду і дотримання
прав застрахованих осіб, але і реалізувати ризик-орієнтовані підходи в
перевірках страхувальників.
Однак, починаючи з цього року, ФССУ передав свої функції
до Пенсійного фонду та наразі перебуває у процесі припинення.
Куди з 01 січня
роботодавцям подавати повідомлення про виплату коштів за лікарняними і чи
потрібно це робити?
● Повідомлення про виплату працівникам коштів,
отриманих від фондів (як ФССУ, так і ПФУ), необхідно продовжувати подавати.
● Форма такого повідомлення та строки його подання
наразі не змінились – вони затверджені постановою правління ФССУ від 19.07.2018
№ 12, яка продовжить діяти до прийняття Пенсійним фондом відповідного
власного порядку.
● Подавати повідомлення про виплату необхідно до
того фонду, від якого надійшли кошти.
Як подати повідомлення
до ФССУ:
● На жаль, у зв’язку з технічними причинами,
пов’язаними із припиненням ФССУ, подати повідомлення наразі можливо лише у
паперовому вигляді. Роботодавці можуть звернутись безпосередньо до відділення або
надіслати документ рекомендованим листом.
● Актуальний перелік і контакти відділень ФССУ
можна знайти за посиланням.
● Якщо страхувальники зареєстровані у Луганській
області, повідомлення необхідно надіслати на адресу: м. Дніпро, проспект
Яворницького, 93 (отримувач: управління ВД ФССУ у Луганській області).
● Страхувальники Херсонщини мають подавати
повідомлення до відповідних відділень Кіровоградського управління (контакти за
посиланням вище).