ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
повернутись 

Інформація про роботу із зверненнями громадян, які надійшли до робочих органів виконавчої дирекції Фонду, за І півріччя 2018 року

01.08.2018

У виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду) та її робочих органах налагоджена і функціонує система роботи із зверненнями громадян, яка визначає порядок роботи з пропозиціями, заявами та скаргами у робочих органах виконавчої дирекції Фонду.

За І півріччя 2018 року до робочих органів виконавчої дирекції Фонду звернулося письмово та на особистий прийом 15201 громадянин.

За результатами розгляду:

- задоволено - 7510 (49,4%) звернень;

- роз’яснено - 7478 (49,2%) звернень;

- знаходиться в стадії розгляду - 146 (1%) звернень;

- відмовлено у задоволенні - 67 (0,4%) звернень.

Найбільша кількість звернень надійшла до управління виконавчої дирекції Фонду у: Львівській області – 2864; Волинській області – 1327; Київській області – 1266; Тернопільській області – 1057; Житомирській області – 1020; Харківській області – 858; Миколаївській області – 690.

Основними питаннями, з якими звертались громадяни, є:

- призначення і перерахування страхових виплат - 2232;

- виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 271;

- виплати по листкам непрацездатності, допомога по вагітності та пологам, допомога на поховання - 4616;

- медичне обслуговування - 1683;

- забезпечення автомобілями - 248;

- лікування в санаторно-курортних закладах - 2907;

- заповнення бланка листка непрацездатності - 518;

- перевірки листків непрацездатності - 733;

- подяки працівникам Фонду - 138;

- скарги на дії працівників Фонду - 29.

За характером основних порушених питань у пропозиціях, заявах і скаргах громадян, що надійшли до робочих органів виконавчої дирекції Фонду (13375), це проблеми:

- призначення і перерахування страхових виплат – 16,7% (Львівська - 260, Волинська – 239, Київська - 206);

- виплата заборгованості зі страхових виплат та матеріального забезпечення - 2% (Донецька – 82, м. Київ – 32, Луганська - 25);

- виплати по листкам непрацездатності, допомога по вагітності та пологам, допомога на поховання - 34,5% (Львівська - 825, Житомирська - 755, Волинська - 434);

- медичне обслуговування – 12,6% (Львівська - 348, Харківська – 190, Одеська - 173);

- забезпечення автомобілями – 1,8% (Львівська – 40, Київська – 32, Житомирська - 27);

- лікування в санаторно-курортних закладах – 21,7% (Львівська – 749, Тернопільська – 243, Волинська – 205);

- заповнення бланка листка непрацездатності – 3,9% (Львівська – 155, Тернопільська – 64, Київська – 42);

- перевірки листків непрацездатності – 5,5% (Закарпатська – 185, Тернопільська – 146, Львівська – 142).

За звітний період керівниками робочих органів виконавчої дирекції Фонду з виїздом за місцем постійного проживання було прийнято 620 громадян (Донецька – 254, Тернопільська – 101, Вінницька – 87).

У той же час слід зазначити, що з боку заявників мають місце нарікання на відсутність належного реагування, неуважного та грубого ставлення з боку деяких працівників робочих органів виконавчої дирекції Фонду. За перше півріччя 2018 року таких звернень було 29, а саме: Дніпропетровська область – 10; Луганська область – 1; Львівська область – 1; Миколаївська область – 1; Полтавська область – 4; Сумська область – 1; Харківська область – 6; Черкаська область – 2; м. Київ – 3.

До робочих органів виконавчої дирекції Фонду за звітний період 2018 року надійшло 72 повторних та 11 колективних звернень.

З метою забезпечення широкої гласності під час розгляду письмових звернень громадян, узагальнення результатів їх аналізу та поширення позитивного досвіду організації роботи із зверненнями громадян у звітному періоді проведено 99 нарад та семінарів з питань практичного застосування Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Найбільша увага таким методам роботи приділяється у: Донецькій області - (31 засідання); м. Києві - (15 засідань); Миколаївській область – (14 засідань); Одеській області – (12засідань); Харківській області - (12 засідань); Дніпропетровській області – (4 засідання).

Як відомо, головним завданням соціального страхування є проведення профілактичних заходів, спрямованих на усунення шкідливих і небезпечних виробничих факторів, відновлення здоров’я та працездатності громадян. З метою більш широкого інформування населення транслюються виступи керівників регіональних управлінь виконавчої дирекції Фонду на телебаченні і даються їх репортажі у друкованих засобах масової інформації. Найбільше виступів у ЗМІ проведено у: Одеській області – 69; Донецькій області – 55; Харківській області – 12; Тернопільській області – 11; Львівській області -11; Дніпропетровській області – 8.

Разом з тим, у Вінницькій, Волинській, Житомирській, Запорізькій, Івано-Франківській, Київській, Кіровоградській, Луганській, Полтавській, Херсонській, Чернігівській областях та м. Києві не було жодного виступу у ЗМІ.

 

версія для друку
повернутись