ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
повернутись 

Інформація про роботу телефону "Гаряча лінія" Фонду соціального страхування України у І півріччі 2018 року

01.08.2018

Відповідно до Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 № 109 та наказу виконавчої дирекції Фонду від 11.08.2017 № 11-ос «Про організацію роботи телефону «Гаряча лінія» Фонду соціального страхування України» (із змінами), у виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду), налагоджена робота і функціонує телефон «Гарячої лінії» Фонду соціального страхування України.

У І півріччі 2018 року на телефон «Гаряча лінія» Фонду звернулась 5460 осіб.

Найбільша кількість звернень на телефон «Гаряча лінія» надійшло від застрахованих осіб, які проживають у місті Києві – 1625, Дніпропетровській області – 723 та Донецькій області – 375.

Основними питаннями, з якими звертались громадяни, були:

- затримка виплат по листкам непрацездатності – 2057;

- нарахування по листкам непрацездатності – 984;

- загальні питання (в тому числі місцезнаходження та телефони робочих органів виконавчої дирекції Фонду) – 809;

- оформлення листка непрацездатності (в тому числі відсутність бланків, оформлення лікарями першої сторінки бланку, подання заяв-розрахунків роботодавцями до робочих органів) – 700;

- медико-соціальні послуги – 377;

- затримка страхових виплат, які виплачуються внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань – 351.

За характером основних звернень застрахованих осіб, що надійшли на телефон «Гарячої лінії» Фонду (5278), це:

- затримка виплат по листкам непрацездатності – 38,97% (м. Київ – 491, Дніпропетровська область – 334, Донецька область – 154);

- нарахування по листкам непрацездатності – 18,64% (м. Київ – 364, Дніпропетровська область – 111);

- загальні питання – 15,33% (м. Київ – 321, Дніпропетровська область – 80, Донецька область – 38);

- оформлення листка непрацездатності – 13,26% (м. Київ – 292, Дніпропетровська область – 65, Харківська область – 39);

- медико-соціальні послуги – 7,14% (м. Київ – 78, Дніпропетровська область – 52, Донецька область – 31);

- затримка регресних виплат – 6,65% (Донецька область – 63, Дніпропетровська область – 60, Луганська область – 32).

За звітний період на телефон «Гаряча лінія» Фонду надійшло 33 скарги на дії працівників робочих органів.

 

версія для друку
повернутись