ФОНД СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ УКРАЇНИ
повернутись 

Інформація про роботу телефону "Гаряча лінія" Фонду соціального страхування України за 2018 рік

20.03.2019

Відповідно до Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07.02.2008 № 109 та наказу виконавчої дирекції Фонду від 11.08.2017 № 11-ос «Про організацію роботи телефону «Гаряча лінія» Фонду соціального страхування України» (із змінами), у виконавчій дирекції Фонду соціального страхування України (далі – виконавча дирекція Фонду) налагоджена робота і функціонує телефон «Гарячої лінії» Фонду соціального страхування України.

За 2018 рік на телефон «Гаряча лінія» Фонду звернулось 14 596 осіб.

Найбільша кількість звернень на телефон «Гаряча лінія» надійшло від застрахованих осіб, які проживають у місті Києві – 3870, Дніпропетровській області – 2048 та Донецькій області – 1065.

Основними питаннями, з якими звертались громадяни, були:

- затримка виплат по листкам непрацездатності – 7433;

- нарахування по листкам непрацездатності (в тому числі подання заяв-розрахунків роботодавцями до робочих органів) – 2266;

- загальні питання (в тому числі питання стосовно електронної звітності, місцезнаходження та телефонів робочих органів виконавчої дирекції Фонду) – 1883;

- оформлення листка непрацездатності (в тому числі відсутність бланків, оформлення лікарями першої сторінки бланку)    – 1229;

- медико-соціальні послуги – 738;

- затримка страхових виплат, які виплачуються внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань – 675;

- допомога на поховання – 193;

- питання щодо профілактики страхових випадків – 129;

- скарги на дії працівників робочих органів – 50.

За характером основних звернень застрахованих осіб, що надійшли на телефон «Гарячої лінії» Фонду (14596), це:

- затримка виплат по листкам непрацездатності – 50,9 % (м. Київ – 1478, Дніпропетровська область – 1270, Донецька область – 571);

- нарахування по листкам непрацездатності – 15,5 % (м. Київ – 834, Дніпропетровська область – 221, Івано-Франківська область – 131);

- загальні питання – 12,9 % (м. Київ – 748, Дніпропетровська область – 176, Донецька область – 118);

- оформлення листка непрацездатності – 8,4 % (м. Київ – 484, Дніпропетровська область – 112, Харківська область – 75);

- медико-соціальні послуги – 5,1 % (м. Київ – 148, Дніпропетровська область – 114, Харківська область – 69);

- затримка страхових виплат – 4,6 % (Донецька область – 127, Дніпропетровська область – 113, м. Київ – 76);

- допомога на поховання – 1,3 % (м. Київ – 66, Дніпропетровська область – 24, Донецька область – 13, Харківська область – 13);

- питання щодо профілактики страхових випадків – 0,9 % (м. Київ – 30, Дніпропетровська область – 12, Запорізька область – 12);

- скарги на дії працівників робочих органів – 0,3 % (Харківська область – 7, м. Київ – 6, Дніпропетровська область – 6, Запорізька область – 6).

 

версія для друку
повернутись