З 01 січня 2023 року Фонд соціального страхування України
передав свої завдання та функції до Пенсійного фонду – відтепер саме ПФУ є
уповноваженим органом управління в системі загальнообов’язкового державного
соціального страхування. ФССУ перебуває в процесі припинення.
Куди та як роботодавці
мають подавати заяви-розрахунки для отримання фінансування за лікарняними своїх
працівників?
● Починаючи з 01 січня, органом, який відповідає за
прийняття заяв-розрахунків і фінансування лікарняних і декретних допомог, є
Пенсійний фонд України.
● Тож усі заяви-розрахунки незалежно від виду
допомог, які вони містять, відтепер необхідно подавати до ПФУ.
● Заяви, які містять у собі листки
непрацездатності, сформовані до 01 січня 2023 року, також подаються до
Пенсійного фонду.
● За інформацією ПФУ, подати заяву-розрахунок
страхувальники можуть двома способами:
– в електронному вигляді через особистий кабінет
страхувальника на вебпорталі електронних послуг
Пенсійного фонду України;
– на паперових носіях до будь-якого сервісного центру
ПФУ.
● Для подання заяв-розрахунків в електронному
вигляді роботодавцям не потрібно укладати з Пенсійним фондом України договір
про визнання КЕП.
● Форма заяви-розрахунку наразі не змінилась.
● Звертаємо увагу! Для отримання компетентних
консультацій і страхувальники, і застраховані особи мають звертатись до
Пенсійного фонду України.
● Нагадаємо, реорганізація системи соціального
страхування проходить на виконання Закону України від 21.09.2022 №2620 та
постанов Кабінету Міністрів України від 15.11.2022 №1289 та від 02.12.2022 №1350.