Управління виконавчої дирекції Фонду у Сумській області
Головна » Анонси та новини » Новини

ПРОБЛЕМИ ВИРІШУВАТИ СПІЛЬНИМИ ЗУСИЛЛЯМИ

01.04.2019

Відбулась зустріч представників Глухівського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області з головами комісій із соціального страхування підприємств, установ та організацій, інженерами з охорони праці Глухівщини.

Йшлося про завдання щодо забезпечення контролю за здійсненням видатків Фонду на матеріальне забезпечення, результати аналізу причин зростання видатків Фонду на матеріальне забезпечення та про результати аналізу даних щодо моніторингу виданих або продовжених «лікарняних» та оплачених днів по тимчасовій непрацездатності за рахунок коштів Фонду.

Як повідомила начальник Глухівського відділення Лариса ЗАБАРА, Фонд соціального страхування України розробляє та впроваджує заходи щодо здійснення ефективного контролю за видатками на матеріальне забезпечення, зокрема, в частині обґрунтованості видачі (продовження) листків непрацездатності. Пріоритетний напрям роботи визначено з метою забезпечення фінансової стабільності системи соціального страхування, упередження зловживань і неправомірного використання коштів Фонду.

За її словами, відповідно до наданих звітів  витрати на матеріальне забезпечення за перший квартал минулого року по відділенню склали 2 584 280 гривень, а станом на 28 березня цього року – вже 2 776 430 грн., тобто спостерігається динаміка зростання захворюваності у регіоні, а звісно ж і витрат Фонду.

 Залежно від тривалості страхового стажу, Фонд компенсує застрахованій особі від 50% до 100% втраченого за період хвороби заробітку. Якщо листок непрацездатності видано неправомірно, це завдає збитки усій системі соціального страхування, – зазначила Лариса Забара.

Тетяна Понирко, головний спеціаліст відділення доповіла про права, обов’язки, повноваження комісії із соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, правомірне призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності. Було також розглянуто питання щодо правильності заповнення документів, які дають право на отримання допомоги з тимчасової втрати працездатності за рахунок коштів Фонду.

В ході зустрічі страховий експерт Сергій Пищола акцентував увагу на  необхідності збільшення  витрат роботодавців на покращення умов праці, контролю питань охорони праці, проходження  медогляду та атестації робочих місць та ін.

Представникам страхового активу рекомендовано постійно проводити аналіз захворюваності працівників з метою встановлення причин його зростання та розробляти і вживати заходи по зменшенню рівня захворюваності, вести облік осіб, які часто та довго хворіють, проводити перевірки дотримання застрахованими особами у період тимчасової непрацездатності режиму, визначеного лікарем, та здійснювати контроль за правомірним призначенням допомоги по тимчасовій непрацездатності.

Вирішення порушених на зустрічі проблем можливе лише при тісному співробітництві органів влади, Фонду, керівників лікувальних установ та роботодавців.

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України