Управління виконавчої дирекції Фонду у Сумській області
Головна » Анонси та новини » Новини

НАРАДА-СЕМІНАР ЗІ СТРАХОВИМ АКТИВОМ ГЛУХІВЩИНИ

17.05.2019

         З ініціативи управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області в Глухові було проведено нараду-семінар  для  страхового активу міста та району.

        Виступаючи на зібранні, заступник начальника управління виконавчої дирекції Фонду у Сумській  області Олександр Новак зазначив, що у 2018 році в області суттєво ззбільшилась кількість виданих листків непрацездатності та днів тимчасової непрацездатності. Незважаючи на те, що в першому кварталі 2019 року по області спостерігається незначне зростання  кількості виданих «лікарняних»,  виконання спільних заходів з контролю за обґрунтованістю видачі і продовження листків непрацездатності  та зниження захворюваності серед населення області, затверджених управлінням охорони здоров’я Сумської облдержадміністрації та управлінням виконавчої дирекції Фонду у Сумській  області, перебуває на постійному контролі управління.

Разом з тим, Фонд соціального страхування України здійснює  реформування своєї роботи, втілює нові підходи до взаємодії зі страхувальниками та суттєво спрощує механізм надання страхових виплат, забезпечує повне охоплення медичними і соціальними послугами. Уже сьогодні реалізована можливість подання роботодавцями заяв-розрахунків, повідомлень про виплату коштів застрахованим особам і звітів у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису, скасовано щоквартальний звіт по використанню коштів Фонду за формою Ф4-ФСС з ТВП.

         О.Новак наголосив на необхідності спрямуваня всіх зусиль на ефективне, цільове використання коштів Фонду, посилення контролю за обґрунтованістю видачі (продовження) листків непрацездатності та правомірності надання матеріального забезпечення застрахованим особам.

        Про причини зростання рівня захворюваності з тимчасової втрати працездатності серед застрахованих осіб та відновлення перевірок працівниками Фонду в закладах охорони здоров’я щодо обґрунтованості видачі листків непрацездатності, необхідність системного контролю з боку керівників закладів охорони здоров’я висвітлила під час свого виступу начальник відділу перевірки обґрунтованості видачі листків непрацездатності управління  Яна Ревенко-Литовка. Вона також зосередила увагу на законодавчих аспектах дотримання чинних нормативно-правових актів, що регулюють порядок видачі та оформлення листків непрацездатності.

        Про порядок розрахунку середньоденної заробітної плати для надання матеріального забезпечення (допомоги по вагітності та пологах, тимчасовій непрацездатності та на поховання) застрахованим особам, виправленню помилок в заявах-розрахунках і листках непрацездатності, випадках фальсифікації листків непрацездатності розповів заступник начальника відділу страхових виплат та матеріального забезпечення управління Віталій Власенко.

Під час наради-семінару її учасники задавали багато запитань  щодо заповнення листків непрацездатності, розслідування нещасних випадків невиробничого травматизму, призначення та розрахунку допомог, організації реабілітаційного лікування, роботи комісій із соцстрахування та змін у чинному  законодавстві, на які було надано кваліфіковані відповіді та роз’яснення.

 

 

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України