Управління виконавчої дирекції Фонду у Сумській області
Головна » Анонси та новини » Новини

РОЗГЛЯНУЛИ НИЗКУ АКТУАЛЬНИХ ПИТАНЬ

23.08.2019

        Під головуванням начальника управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Сумській області Віри Лаврик відбулася селекторна нарада з актуальних питань діяльності, в якій взяли участь керівники та спеціалісти профільних структурних підрозділів управління та його відділень.

        Захід відбувся за результатами  нещодавно проведених фахівцями виконавчої дирекції Фонду селекторних нарад, що стосувалися аналізу травматизму та професійної захворюваності, забезпечення медичними та соціальними послугами потерпілих на виробництві та лікуванням застрахованих осіб після перенесення захворювань у реабілітаційних відділеннях санаторно-курортних закладів, а також підсумків роботи по забезпеченню надходжень страхових коштів у першому півріччі цього року.

        Як зазначила Віра Іванівна, фахівці управління забезпечують своєчасне надання медичних та соціальних послуг. Під їх постійним контролем перебувають питання перевірки обгрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності та їх оплата. Велика увага приділяється профілактиці травматизму та професійним захворювання на виробництві, ефективному використанню коштів Фонду. І вся ця копітка,  робота, наголосила очільниця сумських соцстрахівців, підпорядкована одному – аби застраховані особи, потерпілі на виробництві та внаслідок професійних захворювань і члени їх сімей своєчасно і повному обсязі одержували державні соціальні гарантії.

Начальник відділу аналізу та контролю за використанням роботодавцями коштів Фонду Яна Ткаля проаналізувала діяльність управління щодо проведених перевірок страхувальників і застосування фінансових санкцій за їх результатами. Вона зробила акцент на  проведення роботи з економічно-активними страхувальниками щодо погашення заборгованості по сплаті страхових коштів до Фонду, з використанням засобів масової інформації.

Ірина Приходченко, заступник начальника відділу медичних та соціальних послуг докладно проінформувала учасників наради про результати реабілітації застрахованих осіб та потерпілих, стан забезпечення потерпілих технічними та іншими засобами реабілітації, слуховими апаратами та колясками, забезпечення потерпілих на виробництві лікуванням, лікарськими засобами та виробами медичного призначення.

З статистичними даними щодо рівня професійних захворювань та нещасних випадків по Україні та ефективністю виконання профілактичних заходів на підприємствах з високим рівнем страхових випадків ознайомив начальник відділу профілактики страхових випадків – головний страховий експерт з охорони праці Владислав Єрмоленко. Виступаючий зазначив, що виконавчою дирекцією Фонду зроблено акцент щодо внесення даних у акти форми П-4 відносно обставин та причин розвитку професійних захворювань. Зокрема, під час розслідування необхідно з’ясувати та зазначати у відповідних актах конкретний інструмент, устаткування, ланку технологічного процесу тощо, які сприяли розвитку профзахворювання. В.Єрмоленко також повідомив про необхідність внесення до централізованої інформаційно-аналітичної системи обліку та аналізу нещасних випадків та професійних захворювань на виробництві документів щодо страхових випадків протягом 3-х робочих днів від дня їх отримання.

Заступник начальника управління-начальник відділу внутрішнього аудиту Олександр Новак зосередив увагу у своєму виступі на ефективності роботи страхових експертів з охорони праці, забезпеченні виконання кошторисів з медичних та соціальних послуг та на роботі зі страхувальниками.

За результатами селекторної наради начальникам відділень та спеціалістам профільних структурних підрозділів дано відповідні доручення.

 

 

 

 

 

версія для друку

Громадська приймальня

Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)
©  Фонд соціального страхування України